|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Johan99 usch! nu får man tänka om lite.... 17" räker nog eller så får det bli vita 18" compomotiv (vete tusan hur dom stavas) Hadde dom matt gråa på clion, tror inte den passar till min blå/vita. Egget. Jag vet hur du känner dig, men man får känna efter och göra det som känns bäst men lätt är det inte! Länk |
|
| Hade köpt den om den inte saknat SMG ;) | |
VIP |
Kan man trimma upp en Mini till acceptabel prestanda eller orkar inte motorn med mer än vad den är specad för? Skulle vara rätt coolt att ha runt 300hkr ur den lilla bilen..... |
|
Det trimkit som jag har sett till Cooper S som gett mest har legat på 280hk... /Johan [ 99AN ] |
|
|
Johan99: Det finns ett nr av Tv år 2003 där de testar olika versioner av trim kit till just en S. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilket nr det var..... |
|
VIP |
Herregud..... Hartge i Tyskland säljer Mini med 400hp. Fyfan vad det måste gå... Länk |
VIP |
Står längre ner på den sidan jag gav länk till med 400hp men över det står det 200hp. Jag vet inte vad som är rätt.... Kanske ska maila dom fråga. |
Agge |
MNS_M3: Thanks, tyckte din också var grymt fin :) MVH //Agge Min bil: Länk |
|
Acey: Det gör du rätt i, har provat en med SMGII och det e skit skoj...=)) ///Egget |
|
|
Hartges kit ligger på 200hk. Runt där ligger de flesta kiten. Men det finns en del som har plockat ut mer men som mest hittills har jag hört 280hk... Men då kostar det en j-a massa pengar :( /Johan [ 99AN ] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.