|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Min dator har varit utslagen till och från p.g.a åskvädret igår :( Så nu passar jag på medan det fungerar .... tack ni som kom, fast det bara blev 5 fina Z3´or som dök upp så hade vi trevligt. Mvh Maria |
|
|
Jag har nu lagt ut de bilder jag tog på träffen, tyvärr är jag ingen hejare på det där med websidor så ni får försöka ha överseende med att inte se några förhandsbilder. Bilderna finns här, Länk Hoppas få se er alla snart igen. =) Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
Bra bilder Fredrik. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Går det att se det Kevin's bror filmade någonstans? Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
Ska vi försöka med en repris och då förhoppningsvis i större skala? Eller repris av träffen från 17/8 förra året!? |
|
|
Bra idé ave ! Åka upp till toppen med Z-orna hade varit kul .. det blev uppståndelse sist vi var där.:-) Jag har för mig att det kom 15 vackra Z-or till träffen den 17 aug förra året . Vi kanske kunde dra ihop lika många om inte fler den här gången ? ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
| kom till Stockholm 1May istället :-) Länk | |
|
Jag kanske kan dyka upp den 1 Maj ... blir det så att vi ev. ska ha en träff här i Jkpg trakten, så hoppas jag få se er Z-vänner uppifrån landet komma häråt .:-) ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Vad säger ni Z-ägare om en träff med cruising ev. fika/mat och en tur upp till Tabergs topp, förslagsvis onsdagen den 26 Maj ? Länk Ny tråd och förslag på program kommer senare om intresse finns för träffen. Mvh Maria ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
| Räkna med mig! Vad jag förstår var ju förra träffen där lyckad även om deltagandet var lite skralt. Ser fram emot denna Z-träff! | |
|
Hallå Z-ägare!?! Finns inget intresse från er i Jönköpingsregionen att stråla samman denna onsdagskväll? Ge någon form av respons iaf! |
|
|
Jo, jag är intresserad om jag är ledig då. |
|
|
kentsamuel, en Z träff i Jkpg planeras oxå den 15 maj .. Länk ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Hoho ?? Var håller alla Z-ägarna hus ? Inga fler som vill följa med upp till Tabergstoppen den 26 Maj ? /Maria ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Hej ! Några Z:or som vill följa med upp till Taberstoppen idag? Samling på Atollen mellan kl: 17:30-18.00. Mvh Maria ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.