|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad sägs om en Z- träff här i Jönköping den 16 juli ? Varje onsdag hela sommaren samlas motorentusiaster från hela länet på Tabergs topp för att visa upp sina pärlor och träffa likasinnade som brinner för sitt intresse. Varför inte samla ihop några Z3´or och åka upp dit och ha trevligt. Det kommer alltid mycket folk och många bilar så man måste vara ute i god tid för att få garanterad P-plats som är gratis och bevakad av vakt. Här måste vi vara 17.30 för att vara säkra på att få plats. I Toppstugan kan man fika och se den underbara utsikten över hela bygden .. Föreslår att vi träffas på Atollen kl.16.00 nere i stan först, sedan tar vi en cruisingrunda och därefter åker vi upp till Taberg. Länk: Länk Mvh Maria | |
|
jag är på såklart, men glöm ej vägbeskrivning BMW Z3 1,9: Länk |
|
|
Ni som är intresserade av att komma på träffen skulle jag vilja att ni skriver det i denna tråden (ej bindande) bara så att jag har lite koll på vilka som ev. dyker upp med anl. av P-platser. Blir vi över 15 bilar så måste jag reservera. Läs mer om träffen på denna Länk Kom gärna med förslag på vad vi ska hitta på senare under kvällen. |
|
|
Jag kommer! Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
| En Z3 2,8 och en 1,9 dyker upp på träffen på onsdag ev. en Z4 oxå .... nu är vi 5-6 stycken ....hoppas på fler :-) | |
|
jag kan väll oxå komma då:::::: Finns det KEBAB i Jönköping hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
| Kevin ... jättekul att du vill komma :-))) Är nyfiken på din M roadster . Här finns världens godaste kebabställe för dom som är sugna :-) | |
|
Z3 Maria. Vilket ställe har världens godaste kebab i Jönköping? (Enl din smak) |
|
|
Här är en vägbeskrivning till er som inte hittar. Den som kommer från norr från E4an , kör mot centrum. Ta höger vid andra rondellen och direkt till vänster är parkeringen. Går ej att missa. Den som kommer från söder kör rakt fram mot centrum. Vid rondellen intill Högskolan ta höger. Kör utmed Munksjön som ligger på höger hand. Tag sedan höger vid trafikljuset och vid nästa rondell ser du parkeringen tydligt på vänster sida. Den godaste kebaben enligt mig, är Amor på Trädgårdsgatan. |
|
|
hur många kommer?? hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
| Hittills är det 8 stycken Z3´or ..... hoppas att fler dyker upp. | |
|
Jepp kom igen nu då, upp ur hängmattan och rikta BMWnosen mot Jönköping. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
Grattis att man jobbar just den här veckan då.. =/ /eFx |
|
|
vilken tid ska vi träffas då??imon hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
Vi träffas klockan 16.00 på Atollen. |
|
|
maria maila mig ditt nummer ifall jag inte hittar hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
jag jobbar till 15,30 i centrala GBG o har ingen liten bil o ingen utan tak men jag kanske kommer och tjyvträffas om jag hinner.... När åker du Kevin? Med ny vattenpump mm... :-) |
|
|
kilen" jag tänkte åka typ runt 1430, men du du ska dit så kan vi åka 1530. ring mig isåfall så jag vet 0737220203 hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
Nä det blir inget, en anledning är mitt mystiska fel vid start av motorn..... Akta er för hojar som kommer i 200 runt kröken.... |
|
|
jag kommer tyvärr inte BMW Z3 1,9: Länk |
|
|
Synd att man missar detta tillfälle.. Nu blir jag besviken på mig själv.... 850 Jaa sån är jag -------- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.