|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Tackar för det A.G |
|
Ando, har Du missat mina frågor. Jag ber om klarläggande svar eftersom jag är osäker på vad som gäller liksom minst en annan medlem. Bosse Jonssson #185 Bosse J. 327-41 2800 CSA-69 325iX-92 (hittills enda 3-serien) 525 -92 528-98 |
|
|
Ando: Ang, hjälm så är det svårt att tyda BMWCS hemsida... Masterdriver = hjälmtvång Bankörning =? Familjekörning? Länk |
|
|
Vad gäller angående klädsel för bankörning? Heltäckande bomullskläder, innebär det att man måste ha ansiktshuva? Kan man ha flamskyddade kläder tryp arbetskläder? Kör så det ryker |
|
|
kilen: Som jag förstår måste du ha hjälp på MasterDriver och vid Bankörning (heltäckande bomullskläder) men under familjekörning kan man vara flera i bilen och inget hjälmtvång. Under familjekörningen är det läge att plocka ur krocketspelet ur bakluckan dock ;) Rola: Har för mig att ansiktshuva är överkurs och att flamskyddade arbetskläder är helt OK. Får väl låta Ando komma med slutgiltigt besked ... men tills dess har du lite koll iallafall. |
|
|
Bosse : Jag har inte missat din fråga men jag hann inte svara innan jag fick veta att du fått all information av klubbmästare Tomas Hall , och iom att det INTE finns någon mer "medlem" som ej har fått svar vad gäller körning med cab så anser jag denna fråga som klar . Hälsningar Ando Gunnarsson Bitr klubbmästare BMW Club Schweden |
|
|
Kilen : Det som CoolBlueM3Coupe skriver är helt rätt (hjälmtvång även på Tjejkörning), men givetvis är det säkrast att ha hjälm på under alla banaktiviteter oavsett hjälmtvång eller ej ! Rola :Flamskyddade arbetskläder är helt o.k men det är också o.k med Jeans och en bomullströja , ansikthuva är ej något tvång men vill man ha det så är det givetvis o.k. Hälsningar Ando Gunnarsson Bitr klubbmästare BMW Club Schweden |
|
|
Kan man ta med egna BMW-delar för försåljning? Kör så det ryker |
|
|
Någon som vet var man hittar listan på delar och tillbehör som klubben skall sälja ut på sön? Hittar den inte på hemsidan Kör så det ryker |
|
|
Rola : "Bakluckeförsäljning" vid egen bil är o.k. Lista på en del av delarna som säljs på Söndagen finns i gästboken i bmwcs.com under ett inlägg av Paap Reeder . detta pga uppdateringar av datorerna under juni-juli . Inlägg om Knutstorp kommer inte att kunna besvaras from idag 18.00. men det går bra att ringa 070- 4671504 vid frågor. Vi ses på Knutstorp ! Hälsningar Ando Gunnarsson Bitr klubbmästare BMW Club Schweden |
|
| finns det nån som planerar ngn slags sammkörning från malmöområdet? | |
|
Vi har fått ett antal reservdelar från "goda donatorer". Bl.a. en del goda saker till E28 och E 24 som skall säljas på Knutstorp. Kan vara värt att titta på. Priserna blir, som alltid, "rätt". Bosse J. Bosse J. 327-41 2800 CSA-69 325iX-92 (hittills enda 3-serien) 525 -92 528-98 |
|
|
Skall någon här på Scandic helsingborg? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.