|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Tiden börjar närma sig för BMW Club Schwedens traditionella träff på Ring Knutstorp . För att underlätta arbetet och minska väntetiden vid insläpp/registrering är det bra om så många som möjligt kan föranmäla sig . För vidare info och hur man anmäler sig , gå in på www.bmwcs.com Hälsningar Ando Gunnarsson bitr klubbmästare BMW Club Schweden | |
|
Hmmm, tror du B7an klarar en sån resa Ando?:) jimpa |
|
|
SJÄLVKLART !!! Kul om du kunde komma ner nu när det är Alpinaträff och även testa bilen på bana och inte bara dynga på "rakt fram" !!! Hälsningar Ando |
|
|
Har fyllt i papprena så de ska komma någongång nästa vecka med posten. Väl mött där nere. |
|
|
jorå, planerna finns. Den har gått bra länge nu, så det känns ganska stabilt. Vi får se hur tiden räcker till. jimpa |
|
|
Hur är det det fungerar egentligen? Jag är inte med i BMWSC utan i BMWCS. Inga problem? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Det är BMW CS som arrangerar den träffen så det är inget problem. _______ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
Om man är medlem i BMW SC, får man köra där då och hur mycket kostar det? //Schnitzer _____ Länk |
|
|
Kan man anmäla sig när man är på plats för att få köra? //Schnitzer _____ Länk |
|
|
Schnitzer : De som endast är medlemmar i BMW Sport Club är också välkomna för samma pris som BMW Club Schwedens medlemmar , dock har Sport Club under denna träff ansvar för depåutsäpp och flaggvakteri . Det går bra att anmäla sig på plats , men det är bättre om man föranmäler sig !! Hälsningar Ando Gunnarsson bitr klubbmästare BMW Club Schweden |
|
|
Är det kul att köra familjekörning med automat? Jag är tveksam, därav frågan. Hade jag haft en manuell så hade jag inte tvekat. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Micke// Kompisen körde familjekörningen på Mantorp med sin 525iA Touring. Kan bara säga det att det var en himla tur att han hade öron, annars hade smilet delat huvudet på mitten! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
klart vi kör... skall genast signera min anmälan här ska gasas :-))))) Med ny vattenpump mm... :-) |
|
|
Hummm, får fundera vidare... I vilket fall så kommer jag att vara där båda dagarna. Skulle vara kul att köra ändå kanske.. hummm Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
| Klart man ska prova familjekörning...det är lite Laguna Seca-varning över dom sista kurvorna innan start/målrakan på Knutstorp...väldigt rolig bana! :) | |
|
Glöm ej att boka in 9-10 Augusti !!!! Ando Gunnarsson bitr klubbmästare BMW Club Schweden |
|
|
Nu är jag anmäld för familjekörning på lördagen. Här ska gasas. :-))) Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Kan man bli BMW CS medlem på plats? när ja inte fått tummen ur röven på 2 år tycker jag d e dax nu =) mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
hmmm läste på bmwcs hemsida att det skall kosta 300kr att köra +50kr om man ej är föranmäld. om man ej är medlem i bmwcs vad kostar det då? eller vad kostar det att bli medlem? |
|
|
Medlemsskap i BMWCS kan tecknas på plats. Tror det kostar 350:- att bli medlem, samt då avgift för bankörningen. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Medlemsavgiften är höjd från 350:- till 400:- //Palle Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.