|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Soki: Känner tyvärr inte till ngt om prestanda ändringar :( Jag tror mig ha sett s320 i lang utförande så det borde väl finnas för s430 oxå? Ang. utrustningsnivån så kan den skilja sig mkt, speciellt på modeller som s320 och s430...allt från de som saknar läderklädsel (!?) till fullutrustade i lang utförande :) Ett bra forum för s-klassen (w220) och andra mercor är Länk , tycker definitivt du ska fråga där istället :) |
|
|
w124: Tack d ska jag göra, tar nog ett tag o lära sig översätta alla utrustnings ord mm. =) Mvh/Soki 7 serie träff 26e Juli Länk |
|
|
Om Du vill veta lite om tänkbara beg. Mb är väl Mobile alltid intressanta. Hittade en fullsmetad 430 åt Dig. Länk Tror S-klassen håller andrahansvärdet betdligt bättre än BMW:s nya 7:a. MVH |
|
|
De e mobile jag brukar titta på, de få som finns i sverige e aldeles för dyra, s430n var fiin!! =) Ungefär samma färg som jag har på E38an (orientblå) och fin färg på inredning. Är dock riktigt dålig på tyska och programmet jag använder för att översätta krånglade så jag kunde inte läsa d flesta tillbehören men de enda som verkade saknas av värde var väl distronic och Tv. Listade ej ut ifall det var elstolar bak? Denna bil i sverige skulle väl kosta runt 450-480 000kr så priset var helt okej oxå. En sådan bil skulle jag klart kunna tänka mig även om jag e lite sugen på distronic och lang utförande. S430n ska dra 11,5 och s500 11,9 blandat enligt Mb, skiljer ju inte så kraftigt men då är det stadstrafik som för s430n ligger på 17,1 resp s500ns 18,0. Får ta mig en riktigt tänkare innan köp. VILL HA NU!! =)) Mvh/Soki 7 serie träff 26e Juli Länk |
|
|
Soki: Tycker du borde ändra din presentation och skriva "Älskar att ÅKA bil. Tycker om stora bilar, ju större dessto bättre. :)" :))) P.S Distronic rules :) D.S |
|
|
Hehe sant, de där bilarna ska ju åkas i baksätet och inte köras. Synd att man sällan får uppleva den härliga känslan.=) Mvh/Soki 7 serie träff 26e Juli Länk |
|
| Skaffar du dig en med distronic behöver du ju bara sätta på den och sätta dig i baksätet =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.