|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
| Vore väldigt kul att få se lite bilder från träffen, nu när jag missar den. | |
|
Hej alla folk Nu har jag kommit hem efter en lååååånnnggggg dag just det, hur blir det nu med filming/plåtning, jag tar med en digitalkamera, men det vore kul om nån kan ta med filmkamera åxå och kanske digitalkamera, vad kom vi överens om förragången vi diskuterade det här? kommer bli kul dethär ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
Videokamera är nog ingen idé att jag tar med. Det är ingen digital videokamera så det blir svårt att lägga över till dator. Ska dock se om jag kan få med digitalkamera att plåta med. Har du råd att INTE köra Tyskt? Länk |
|
|
Blev ju en lyckad första träff. Hur många var vi egentligen? 15 Stycken? //Schnitzer _____ Länk |
|
| Ja det blev ju helt klart lyckat! Ja 15 eller 16 stycket tror jag att vi var, dock avvek några lite tidigare så cruisingen genom stan innehöll bara sådär 10-11 bilar tror jag. Men ändå en bra uppslutning för att vara första träffen. | |
|
Ja mycket trevligt. Sammlingen efter crusingen var schysst även den. Tillslut var det bara Jag, Marzocchi med kompis & stockholmaren (vad var det han hette här på forumet?) kvar. Vi stod och "tjötade" en bra stund. Har du råd att INTE köra Tyskt? Länk |
|
| Håller helt klart med, lyckat.Det får gärna bli fler gånger tycker jag. Men det skulle va roligare o lägga det på en söndag så man kan dra ner på rakan sen i en karavan. | |
|
Tjena grabbar För att uttrycka sig milt: j-a v kul det va För min del åkte jag till arvika ca: 2400 och där var det drag så att vi åkte hem kl. halv sex, vi tänkte hinna med frukost på mcdonalds kl. 0700 m så blev det tyvärr inte. nå, nästa datum ? ? ? ? ? ? ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
Highspeed_M5: bilderna, när kommer dom?? du får gärna maila dom till mig: arild@cleandesign.se och så tänkte jag så här att innan vi får sätta upp bildena här på sajten så kan jag sätta upp dom på min hemsida, tillsvidare alltså bara, så att alla får se ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
glömde: sen så var det nån annan som plåtade åxå, jag skulle vilja se alla bilder... ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
nå??? hur går det med bilderna?? ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
carlsson535 kan du maila mig angående din bil, jag kollade på den på träffen men glömde skriva ner nummret!! jollboll@hotmail.com ROCK ON |
|
|
Nu har jag skickat bilderna till dig Marzocchi Har du råd att INTE köra Tyskt? Länk |
|
|
Här är bilderna: www.cleandesign.se/bmw/bilder.html Var det inte nån mer som tog bilder, vill se! ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
När blir nästa träff om det blir någon mer??? ROCK ON |
|
|
Såklart det blir nån mer träff... Vi tänkte väll till våren ! ? kanske lite tidigt att bestämma datum.... |
|
| jag menar innan vintern!?!? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.