|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
Hej Om det inte finns för få bmw ägare i värmland så vore det ju kul att planera en BMW träff (alla modeller) typ i Karlstad eller nåt... Hur låter det Jag är på ! ! ! ------------------ www.cleandesign.se | |
| Skulle va väldigt trevligt | |
diamantsvart_bmw |
är man ledig kanske man glider för bi |
|
Ja det låter intressant, har filat på idén själv förut men aldrig blvit något av det, finns ju inte heller så många BMW här, och ännu sämre med entusiaster. Men vi är ett gäng som garanterat kommer. Carlsson535, har du måhända en grå 535:a, med lite special? //HD91 _____________________________ SWE E34 M5 Limousine register |
|
|
ok Behöver väl inte vara nåt komplicerat att planera en träff. 1. Ett datum behövs (nån gång i augusti?) 2. jag kan göra i ordning en sida där alla som är anmälda finns, där man åxå kan anmäla sig också skulle också vara bra om bmwpower kunde skriva nåt om träffen på första sidan så att alla blir informerade ska man maila dom om det?? ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
Augusti blir bra, men helst inte helgen 9-10 för då är det Knutstorp med BMW Club Schweden. Och gärna kvällstid, annars blir det svårt för oss att komma om det är mitt på dagen. Någonstans i Karlstad (stor plats) blir bra, en liten karavan efteråt ut genom stan vore inte fel! //HD91 _____________________________ SWE E34 M5 Limousine register |
|
|
ok karavan genom stan - kul ! själv är jag från arvika, så jag känner inte till Karlstad så jätte bra, vart finns nån stor plats?? ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
Jag är intresserad! //Schnitzer _____ Länk |
|
| Kan ev vara intresserad om det läggs på en fredag alt helg. | |
|
Jag hänger på! |
|
|
HD91: Vet inte vad du menar med special, skulle väl i sånna fall va b10 motorn och m5 3,8 fälgarna. Bilen är diamantsvart, brukar hålla till på rakan på söndagkvällarna. Vem är du då nån man känner till eller? |
|
|
carlsson535, nej det tror jag inte, men jag känner ägaren som satte i Alpina-motorn litegrann, han berättade om bygget. Har sett bilen på rakan nån gång, ert BMW-gäng stod precis bredvid vårat. Min M5 är också diamantsvart, fast jag har inte varit på rakan med den än. Marzocchi: stor plats, det finns flera alternativ, båda i Karlstad och strax utanför stan. Ska man välja stan så är väl parkeringen bredvid Autowåx (BMW) bra, de ställer sina kundbilar där för avhämtning och platsen bör således vara tom helgtid, dessutom är man inte ivägen för någon där. Vägen heter Bromsgatan om jag inte minns fel och det är på Wåxnäsområdet. Utanför för stan har vi Nyängen (mot Grums), där det finns gott om stora ytor, folk har haft husvagnar där förr. Finns säkert fler platser som duger också. Vore intressant om man kunde dra ihop rejält med bilar, både folk utifrån och lokala förmågor. Fredag/lördag kväll alt. söndag eftermiddag tycker jag passar bäst. //HD91 _____________________________ SWE E34 M5 Limousine register |
|
| Jag kommer om jag är kvar i Värmland vid tidpunkten. | |
| Det vore kul med en träff, jag kommer! | |
|
HD91: Är det ert gäng som brukar bestå av en röd E34 M5, en äldre mörkblå E30, Diverse E32 + 1 eller 2 E34 540? Carlssons gäng består av han och mig... bara vi som har BMW iaf. |
|
|
Hej Bara för att säga ett datum: 16 (lördag) augusti på kvällen, kanske ca: 1900 Låter det bra??? Hur seriös ska man vara med tanke på att hålla koll på hur många som kommer?? jag kan iaf göra en anmälningssida, så vi vet lite... den finns på www.cleandesign.se/anmal.asp om en stund... ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
Anmälningssidan finns på: www.cleandesign.se/bmw/bmw.php och inte adressen jag skrev i förra inlägget... ------------------ www.cleandesign.se |
|
| Synd att det blir så sent i månaden, jag har planerat vara i Värmland V:31 och lite in i 32. | |
|
Greenberg: det stämmer bra! Samtliga "medlemmar" finns här på forumet. Jag brukar åka i en vinröd E32, eller med någon av de andra eftersom min E34 M5 inte är körklar än. "Våra" bilar känns igen på BMW CS märken i framrutan och skylthållare härifrån BMWP. Marzocchi: det låter perfekt! Både dag och tid. Ska sprida ordet till övriga entusiaster. //HD91 _____________________________ SWE E34 M5 Limousine register |
|
|
Det skulle kunna gå att ändra till 2 augusti om det är bättre, det är veckan före Knutstorp med BMW Club Schweden. det är ju ändå några veckar till 2 aug. ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
Låter lite roligt! Ingen dum idé att få upp lite info på förstasidan, så att fler Karlstad-bor kan komma. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.