|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
|
ok, då ska jag ringa honom jag skulle kunna ringa idag men med tanke på att det är lördag kväll och söndag imrgn så kanske han inte vill bli störd med "jobb"grejor så jag ringer på måndag. Om inte han sagt nåt annat, att det går bra?? gjorde han det? vad var det för några frågor, hur var han att prata med, snäll, misstänksam? är det magnus bohlin du menar? ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
Nej, inte Magnus Bohlin. Han heter Magnus Gustavsson om det är den jag tror att det är. Han arbetar med försäljning av BMW bilar. Chef vet jag inte. //Schnitzer |
|
|
Nej han ville bara höra sig för lite vem du är, och vad träffen har för syfte o.s.v. Annars så sa han ingen dag som det passade bättre att ringa, men jag tänker det är bäst att ringa på måndag som du sa MARZOCCHI. Hmm, trodde han var chef över stället. Han bestämmer saker och ting på autowåx i alla fall, vad jag har förstått. Har du råd att inte köra Tyskt? Länk |
|
|
ok då ringer jag på måndag... kanske kan höra med honom om han vill "sponsra" med andra saker... borde finnas en hel det som han kan vara med å göra... hehe, kanske han kan ragga fler besökare, har hört att dom har nån kunddatabas :P ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
Lägesrapport? Har skissat på en enkel färdväg om det finns intresse för karavan efteråt. //HD91 ___ SWE E34 M5 Limousine register |
|
|
Hej Nu har jag snackat med Magnus. Han verkade inte allt för intresserad av vad vi skulle göra så jag förstår inte varför jag skulle ringa honom. men men, allt var okay, vi får sätta upp lappar på Autowåx... lappar är uppe i arvika, men i kil fick jag inte sätta upp nåt ställe... HD91: bra, alltid kul med karavan Sen så tänkte jag en annan sak, finns det nån som har videokamera som kan tänka sig att filma?? vore kul att få det dokumenterat. ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
Hmm, konstigt. Jaja det var ju bra att han inte hade något emot det. Då ska jag åka bort till Autowåx imorrn och sätta upp lapp, om inte någon annan redan gjort det. =) Jag kanske tar med en vidoekamera (syrrans kamera), filmar kanske lite sporadiskt under träffen. Det är ingen höjdar-kamera, den är nämligen inte digital. Så det vore ju bra om någon med digitalkamera tar med sin. Mvh Har du råd att inte köra Tyskt? Länk |
|
|
HD91: Ah, ja dé vore perfekt med karavan. Tänk att komma en massa BMW på raken, vilken härlig kännsla. Har du råd att inte köra Tyskt? Länk |
|
|
Kommer den 16:e på träffen. Kul! Behandla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den! |
|
|
tobbz: Har du fått ut bilen än? Man ser dig inte i stan på kvällarna längre. //Schnitzer |
|
|
Tjena Nu är jag här igen. försvinner några dagar sådär, men kommer ofta tillbax. det är inte många dagar kvar nu... har du satt upp lappar highspeed_M5??? Så ni åker runt på kvällarna i karlstad åxå lr? kom till Arvika nån dag (fre,lör) här åker det runt många raggare som man kan reta. hehe ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
Japp, jag har satt upp lite lappar. Bland annat på Autowåx vid entrén. Satt upp två lappar på bilen också så att det syns när man åker i stan. Bilen har stått parkerad utanför Buger-King på hamngatan i två kvällar nu och det är tydligen flera som stått och läst lappen. Tänkte ta mig en tur genom stan och sätta lite lappar på bmw-bilar som står parkerade. Jo det är klart att man är ute i Karlstad centrum och kör på kvällarna. Det är en hel del fina bilar att se på, men det är klart att de fula bilarna finns här med. Har du råd att INTE köra Tyskt? Länk |
|
|
Ja, man tar en sväng genom stan ibland på kvällarna. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: har hafft den i trafik sedan april. Har du aldrig sett den? silver, exenon och 20" fälgar. Brukar rulla en hel del genom Karlstad. Men med bilfirman så blir det en hel del annat jag dyker upp i. Just nu sitter jag med punktering! Surt! Kanske syns på träffen? Om jag hinner få på nya däck. |
|
|
tobbz: Ja visst, det kanske vi gör. Jag tror inte att jag har sett dig i stan på senaste tiden. Är det Alpina 20" som du har? //Schnitzer |
|
|
Yo Eminem rulez, har just sett 8 Mile för andra gången: Grym film... lite kul: satte upp två lappar på min bil efter Highspeed_M5s ide, åkte till affären för att köpa lite mat å på den lilla turen läste två stycken på lappen, en 18:åring som skulle komma med sin (lite trasiga förastabil) 318. Och en mycket gammal gubbe som hade en 2002:a för många år sedan, han tyckte den var alldeles för snabb. han skulle gärna vilja komma, men han tyckte det var lite svårt att komma dit med rulator... tobbz: det står att du säljer bilar på VAG, vad är VAG för något? ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
12 dar kvar om 4 min ------------------ www.cleandesign.se |
|
|
Tjena 10 dar kvar Vart är ni? Skriv nåt så jag inte tror ni gått under jorden... ------------------ www.cleandesign.se |
|
| Kommer ytterligare två polare som har blivit nyblivna bmwägare senaste dagarna, 328-95, 320-88 | |
|
Kul att det är så många som är intresserade. //Schnitzer _____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.