|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag blir så Jävla satans skit trött!!!!!!!!!!!!!! Någon snål idiot jävel som ryckte mina röda backspeglar på MIN M3 a.... Men han kanske trodde det var hans???!!! Det går ju inte att ha bilen ute tamme fan... ELLER???? MVH Martin | |
|
Trist att höra, drägg finns det tyvärr överallt. Inför nästa (?) uppsättning du skaffar, passa på och stöldskyddsmärk dem och bilen. *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Hur gör man en stöldskydsmärkning på speglarna på bästa sätt? /Lasse B |
|
|
polisen så klart.. |
|
|
Bryr de seg om det tror du?? Det fattar dom inte tror jag (efter blivna)!!!!!!! ditt är mitt...? mc |
|
|
Jag skulle iaf reta som tjuv reta mig på att jag ser reg-numret varje gång jag tittar i spegeln, så nog tror jag att det hjälper. *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
"Jag skulle iaf som tjuv..." skulle det förstås stå. *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Håller med BMW Coupé. Stöldmärk glasen med regnummret på bilen. Jag har även monterat in en liten microswitch i spegeln som ligger kopplad på samma slinga som brytaren till motorutrymmet. Skulle någon börja bryta med spegeln så kommer larmet gå på bilen. Tyvärr så ser man följderna av dessa åtgärder först när någon redan har varit där och brutit med grejerna. Men man kan alltid hoppas att man slipper möta dom på någon annan bil eftersom glasen är ganska kostsamma att ersätta med nya. Det är med öl och whisky som med bilar, ibland häpnar man över vad andra väljer! |
|
|
Är det någon av er som har en bra leverantör av "glasmärkning"? /Lasse B |
|
|
Håller med er helt men *tyvärr* kostar 2 glas (va ja fick dem för) 700:-... så det blir rejält billigare ändå... Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
| jag vart nyligen av me hela bilen...gammal 520..va kan han få för den i delar 5tusen max? är de värt de ens? men den gick bra-.-de som va synd,,,bilen va full me bäjbi tillbehör...barnstol samt annat för vår ny födda...får dom inte skuldkänslor när de en bil som tillhör en ung familj? | |
|
Kalle banana: Tror inte tjuven bryr sig om bilen tillhör en barnfamiljen eller inte utan det är objektet som räknas samt dess innehåll. En äkta tjuv har väl inga skuldkänslor?? |
|
|
lönt att sno m3 speglar när det finns en hel drös med kopior att köpa för någon hundring !!? Mvh/ Daniel Länk |
|
| Jag monterade piratspeglar, och dom har fått vara ifred! Tyvärr är inte passformen perfekt mot original sockerl, men jag har bakåtsikt när jag haft bilen stående i stan.. | |
|
Försäkringsbolagen kan bli glada om man märker sina rutor, oftast kommer det med mer schabloner än du har behov av. tror jag betalade 150 spänn senast och då var det visst någon självrsksminskning om inte bilen hittas inom en vecka eller så. |
|
| Blästermärk dom med reg-nr... | |
dansguru |
axelsson the man: menar du på samma sätt som man märker bilrutor? isåfall använder man syra för för den effekten. inte bläster.. dansguru |
|
Synd Det verkar som om BMW-förare borde vara extra uppmärksamma och verkligen låsa in bilen pga alla vandaler, tjuvar och annat... bakhjulsdrift! |
|
ErikNilsson |
dansguru: Jo hos Motormännen så använder de en sandbläster till denna process!!! |
dansguru |
eriknilsson: ok. ps jag blev av med EN spegel för ett par dagar sen. dansguru |
Jurke |
De då själva f*n att folk inte kan skilja på ditt o mitt! Varningsskott i nacken skall de asen ha.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.