AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
4.500

BMW borde lära sig av Mercedes...

Sida 4 av 4
Ev
612
EvergreeN
318i Touring E46 '05
Ja det är sjukt att de säljer nåt överhuvudtaget, tror visserligen att huvudparten av deras inkomst kommer från leasing. Jag skulle heller aldrig köpa en bil där, faktum är att jag aldrig tänker åka dit igen =)
Ja
709
Jacky Ickx
530dXA -16

BMW CS #08252
Jag har enbart positiva erfarenheter av Carlssons i Örebro...även om det mest bygger på den kontakt jag fått med en specifik försäljare (vet inte hur de andra är). Däremot har jag hört en del negativt vad gäller verkstaden och dess personal.
D-diddy
Jag måste tyvärr ställa mig till skaran som blivit illa bemött på Carlssonbil i Ö-o. Dom har dock ryckt upp sig något. för ett år sen så kom dom inte ut ur sina bås bara för att man kom in i butiken. nu pratar dom åtminstone med en. Jag var på jakt efter en ny bil i våras och pratade med en av säljarna. tittade på Z4 och M3. men z4 var det alldeles för lång leveranstid på tyckte jag. (aug) Då skrattade han och sa. " skulle leveranstiden spela roll??" ja sa jag. det är ju en sommarbil som jag vill ha nu till sommaren. fnys sa försäljaren och gick in på kontoret och fortsatte på sitt kaffe. när jag ville titta på m3 så kom han inte ens ut från kontoret. jag gick och knackade på och sa "ursäkta om jag stör i kaffet, men finns det någon chans att man får prova/titta på er demo M3a. han garvade och svarare "nä sånt gör vi inte innan vi snackat affär" då sa jag att jag snackar inte affär om något jag inte vet något om.. och gick. Sen var jag snabb att åka dit med min nya bil jag köpt privat. (den var iofs inte heller byggd i örebro)

Nä köper jag en bmw av en handlare så blir det LÄTT från BMW i Östersund, när jag pluggade där och åkte gammal saab så vart jag ändå bjuden på BMW-road show och försäljaren ringde när dom fått in nya 328an och frågade om jag ville provköra den.. Han visste vad långsiktiga kundrelationer betyder.
David
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.