|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ett rykte säger att Bäckis kommer upp och kör Midnight Sun i Piteå nu till helgen. Finns det substans i det ryktet? Isf måste man ju investera i helgbiljett! :-) Kiip Spiiding! | |
Rotti |
Ja, han kommer om bilen är ok... |
|
Spiide : Vet du vad det kostar att ta sig in på Midnight Sun ? ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Ofan. Jag som trodde att han skulle till Kopparracet i Avesta i helgen. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Oklistrat 201m i koppardalen går inte att jämföra med superfäste och trevliga norrlänningar som tycker om att dricka öl, precis som jag :-) Det blir Pite om allt är som det ska. | |
|
Norrlänningar gillar att dricka HB, det vet ju alla :-) Se bara hur det går till i dokumentären Pistvakt inspelad i Svartlien. /Anders C |
|
Shady |
norrlänningar bara dricka HB det är väl lika stor myt som att det går isbjörnar på gatorna norr om gävle? |
|
Kul kul! Hoppas du kommer upp Bäckis som man får se riktiga bilar åka fort, och inte bara v8:er. Långnäs flygfält (Piteå) är väl snabbaste banan i sverige....om inte europa. Eller har jag fel? Shady: Dom har väl kameler från sthlm och söderut =) Blanka däck AB www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1265 |
|
|
The Sentinel: Tror att det kostar hundringen för 1 dag. Det finns helgkort oxå som kostar 200:- fre-sön. +50:- för läktar plats om ja inte minns fel. Så har det vart tidigare iaf. Blanka däck AB www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1265 |
|
|
Ahh ... oki . Helt överkomligt alltså . Hade varit extra roligt om E12:an hade varit i drift dock :o\ Säljer jag E34:an så får jag väll ta sparken . ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
The Sentinel: Bromsa fast E12:an nå mer? =) Blanka däck AB www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1265 |
|
|
ck3 : *Harkel* hrmm.... Ja jo .. nu är det ju så att klumpen rasade 10 dagar efter norrträffen . Så reservdelsbilen är uppallad och demonteringen är påbörjad , skulle redan varit fixat om det inte vore för att min far "lånat" verktygen förra helgen . Blir fixat så fort jag hinner , semestern börjar på fredag . ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Ska dom inte klistra alls i Avesta? /Petri |
|
| Tror inte det blir nåt klister alls hemma, men i Pite lär det betta. Var ute och provade bromsskärmen idag, och det funkar, precis som alt annat. Blir Pite i helgen, så räkna med en fet tid om allt håller, för värre mos än så här har det aldrig varit. | |
|
Låter bra det Bäckis! Film kameran i högsta hugg =) Blanka däck AB www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1265 |
|
|
Sweet! Jag tror jag åker till Långnäs och ställer mej först i kön nu på en gång! :-) Kiip Spiiding! |
|
|
..Och jag får väll börja gå om jag ska hinna dit i tid :o) ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Tydligen så är herr Bäckström lite nervös inför Pite resan,eftersom det alltid har klistrats i koppardalen"ler". förövrigt så är ni välkommna att gasa i koppardalen på lördag.för mer info se www.shra-avesta.com mvh magnus |
|
|
9,88 med regulatorknatter på flera växlar. Mycket kul att se (och främst höra!) denna omtalade kärra. Dessutom visade Mr Bäckis himself vara en trevlig prick. :-) Kiip Spiiding! |
|
| är det ingen som har film från piteå??? | |
|
Spiidfriik: Tackar.. Jag har film från Piteå, men innan den hamnar på hemsidan så har jag nog hunnit ruttna.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.