|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag vill passa på att ge en eloge till bmw i Lund. De håller på att bygga om och de ser att kunna bli en fräsch lokal av de hela. Elogen utdelas för att de gav bmwcs rabbat på 10%. Jag beställde prylar av dom och hade dem dagen efter. Så ska ni köpa reservdelar och är medlemmar så vet ni ett ställe i skåneland där de finns 10% rabbat. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. | |
|
Även RS-bil i Växjö har 10% BMWCS-rabatt! :o) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
... och Förenade Bil i Malmö :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Kalle: Nu ska du inte vara sån.. jag tänkte närmre på de som inte nämns på bmwcs sida. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Asplunds bil i Borås får ju inte sälja BMW längre, men de är tydligen fortfarande aukt. BMW-verkstad. Hur som helst. Det är inget snack om 10% där inte. I tisdags nämnde jag BMWCS-rabatten och vips kostade inte hjullager 510:- längre utan 418:-. Det är inte första gången de ger mer än 10%. Det är snarare regel än undantag. Kalaspriser på BMW-prylar hos dem! Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Är det "bara" på reservdelar rabbaten gäller, eller är det även på komplett pris dvs ink. kostnaden för arbetet? |
|
|
ztre: på förenade bil gäller rabbaten både på service samt på reservdelar. men inte någon annanstans vad jag vet. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Jag fick 10% rabatt på både arbete och material sist de reparerade min bil på RS-bil. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
10% på Bilcentralen i Segeltorp, Stockholm. Pålssons Bil i Helsingborg ger endast 5% samt 0% på arbete, men det är väl mer regel än undantag. Mvh. Patric Min E32:a Länk |
|
|
kan ni inte hjälp mig att vidareutveckla denna sidan nu när ni är så duktiga på att berätta! Länk www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
chrille70 |
pcdoktor, Ett förslag till förbättring av sidan: Du kan ta bort Curt Thylin Bil i Skellefteå från listan, eftersom företaget inte finns längre. De gick i konkurs i våras men drivs fortfarande av en konkursförvaltare. Dock har BMW sagt upp avtalet med förvaltaren. Mvh Chrille |
|
vissa delar har 15% rabbat på BMW i Lund.... trevlig personal för övrigt. Reservdelschefen blev "impad" av att jag kunde de sista sju siffrorna i chassienummret utantill =) /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
Stan |
Är det Teanders du menar med BMW i Lund eller? |
|
Stan: Japp. De finns bara 1. Fredrik: vilka delar skulle det vara? Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Jag måste också sälla mig till de som lovordar Theanders. De har verkligen lyft sig. Tidigare har jag varit väldigt kritisk men nu börjar jag ändra mig. Men jag är en skeptisk person så vi får se..... "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
Även jag har varit VÄLDIGT skeptisk innan. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
wendtan: Jag fick 15% på olje,bränsle och luftfilter...... (till M3 E30 och 328-96) /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
|
Fredrik: Varför? du menar att på vissa prylar är det 15% cs rabbat? Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Fredrik: Varför? du menar att på vissa prylar är det 15% cs rabbat? Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
förmodligen är det 15% på vissa delar... har även märkt det i Malmö att det är olika rabbat på olika delar.... kan ju va så att "vanliga" service prylar som filter har mer rabbat!? /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
|
Fredrik: De är möjligt men de hade varit bra att kartlägga vilka delar de är i sådanafall. Påtal om rabbat, när e nästa clubkväll? Jag planerar ett större inköp som inte skulle må dåligt av 20% rabbat. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.