|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Det beror väl på vad man jämför med. | |
HeartAttack |
Jo, det är sant, därför vore det bästa om någon vet axtiden. |
|
heartattack har du klocka så har jag bilen maila så provar vi m3sedan |
|
HeartAttack |
m3 idiot, det var inget dåligt erbjudande, men 40 mil enkel resa är kanske att ta i, om du klockar tiden själv så är jag mer än nöjd :-) Lite svårt bara att veta felvisningen, men 210-260 på mätaren borde väl stämma på ett ungefär. |
|
har ingen som vågar åka med mig som känner mig som kan hålla i klockan kamikaze pilot!!! ja ibland ska försöka lura någon hör av mig ang tid vilken fart på mätaren 220vid7400 påfyran enl mät 250 femman 2!!! sexan med org hjul dia? m3sedan |
|
|
BMW CS har inga banträffar förutom den enda storträffen på Knutstorp varje år. BMW SC har massa banträffar. MR Besserwissermesserschmitter ;-) |
|
|
De absoluta flertalet som är medlemar i BMW SC och kör bana regelbundet är mycket mycket måna om sina bilar. Om man tex ska bromsa från 190kmh en gång i minuten i en halvtimme så måste man kunna lita på sina grejer till 120%! Det kan sluta VÄLDIGT olyckligt annars... Därför tar de flesta extra väl noga hand om sina bilar. Men bromsbelägg, skivor, däck, stötdämpare och så småningom bussningar slits... men de går alla lätt att kolla status på och de går att byta ut (om det inte redan är gjort 17 ggr ;-) De risigaste M3'orna brukar jag se runt Stockholm. Och de risigaste M3'orna jag ser där har jag ALDRIG sett på en banträff. Bara min åsikt... ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.