|
Sida 7 av 19
|
|
|---|---|
| Vad är det för kul på Mantorp i helgen? | |
| Det är Bilsports arrangemang Actionmeet. | |
|
Tomas: Knappast... //Ticco www.ticco.com |
|
|
Vågen stannade på 1140kg. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Smidiga grejer!:) jimpa |
|
|
ska de bli pa Lordag eller Sondag??? Var ligger Mantorp? dum fraga... jag vet... :) "It ain't matter if you win by an inch or a mile.... b.tch" |
|
|
okej okej...nu vet jag allt jag behover att veta :) "It ain't matter if you win by an inch or a mile.... b.tch" |
|
|
Hur var det man beräknade fram effekten? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: Hur löste du problemet med orginal varvräknare?? Kör du utan eller har du 9" varvräknare? //Fredrik Lite BMW Turbo`s: Länk |
|
|
9"!!! Är du galen mannen, vet du hur mycket det är? ;) Kör med orginal varvräknare. //Ticco www.ticco.com |
|
|
9 tumm!! var fan köper du denna varvräknre!!! större än en negerkuk förfan!! he he Min bil!! Länk |
|
|
haha! :) lite trött går.. knappast en 9" stor.. men du visste vllken jag menade af. =) Hur fck du det å funka med orginal varvräknare? //Fredrik Lite BMW Turbo`s: Länk |
|
|
Kopplade bara till Haltech'ns utgång. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Nytt MC race i natt :) Vart ingen förnedring, men han kom inte förbi iaf. Körde fyra rullande repor från ca:60-70 å uppåt. Vet inte vad det var för cykel, såg bara Yamaha på tanken (ljusblå) när han körde bredvid å 2 rektangulära(?) halvljus när han låg bakom. Försvann lika fort som han dök upp så jag fick aldrig pratat med honom. F*n vad dum i huvudet man är, men s...n vilken kick man får :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Jag kan tänka mig att det känns sjukt. Jag är jävligt nöjd med mina 250 hk så din måste vara sinnessjuk. Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! |
|
|
Ticco.Att retas med hojar gör livet värt att leva... :) Väger din bara 1140kg.. TOM ELLER RACEKLAR MED FÖRARE? Svara så räknar vi ut effekten.... :) Stefan...Olycklig Bmw-ägare men lycklig Omega-ägare... Race to the last drop! |
|
|
Bilen väger 1200kg med mig som förare :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
ok.det blir 360hk på driven enligt Stickan... tänk om 635an vore lika lätt... :) Stefan..... Race to the last drop! |
|
|
Måste vara mer än 360 hk om man åker ifrån en hoj. En sporthoj, typ en Honda CBR gör 100-200 på drygt 5 sek, 0-200 på runt 8 sek, till 100 går väl på under 3 sek. Jag som tyckte en MacLaren F1 var snabb... :-) |
|
|
Bmw 600hk....: Hur många % (ca) kan kan man räkna med som förlust på vägen dit? //Ticco www.ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.