|
Sida 6 av 19
|
|
|---|---|
|
den gjuts fortfarande men den börjades tillverkas 00 mena han |
|
| Den gjuts nog än, men min är gjuten -01 som jag köpte ny förra året. | |
|
Ok, skräms inte sådär! ;) Ursäkta min "tröghet" hehe -------- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
Har fått problem med min motor oxå. Började trycka vatten igår då vi höjde laddet till 1bar. före det hade jag kört med 0.6bar. ska pröva att lufta den ordentligt idag. hoppan inte det är toppen eller packningen bara. nåja.....packningen går väl an men inte min MC expess portade topp =( Blanka däck AB www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1265 |
|
|
aj aj aj... låter inte bra det där. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Pustar ut....det var packningen =) Blanka däck AB www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1265 |
|
|
Där hadde du tur... Vid minsta tecken på topplocks packning, kör inte vidare!!! riv direkt... Kan låta löjligt men du sparar förhoppningsvis toppen!! Min bil!! Länk |
|
| ck3: Vad har du för turbo, grenrör? När kommer laddtrycket? | |
|
Jag har original "limpor" och därefter hem snickrat. Turbom är en k 24-26 från en Audi rs2. Tror dock att den är uppgraderad till 27:ans kompressor. då jag laddade 1bar hade jag det vid 3500rpm =) Blanka däck AB www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1265 |
|
|
Nu har jag lagt upp ett litet "väldigt litet" filmklipp. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Jahupp, då rullar det igen :) //Ticco www.ticco.com |
|
| Vad blev det för topp? | |
|
Beg, standard. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Hur mycket laddar du nu då?? Varför sprack den gamla då??? Portad för mycket eller??? Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! |
|
|
1,6 bar. Blåste packningen. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: ska du köra på Mantorp i helgen? Länk |
|
|
Yes, jag kommer + garagepolarn med sin Ascona A Turbo. Limmet ska oxå komma med sin 325 turbo. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Japp vi åker väll fredag kväll eller?? Min bil!! Länk |
|
|
Jo det blr nog övernattning. Första MC'n förnedrades i dag :) //Ticco www.ticco.com |
|
| 125'a? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.