AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
896

Lackrepande idioter!

Sida 1 av 2
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Länk
Ett varningsskott genom pannbenet vore lagom straff.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Skott i pannan är för lindrigt, skott i knäet skulle vara bättre!

Mvh Abbe
Länk
Suck, varför??

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!
Så jävla tråkigt...
jag fattar inte vad fan dom håller på med......

OO=00=OO
Ja
709
Jacky Ickx
530dXA -16

BMW CS #08252
..avundsjuka, inget att göra på fritiden, taskig uppväxt...jaa, vem vet
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Såg också denna, det är förjävligt... 1800'an hade väl originallacken dessutom?

Snorungar som borde ha en rejäl omgång spö! :(
Jag antar att det var bmwpower-medlemmarna Jan Söderman och Johan Söderberg som råkade illa ut.

Finns inget rimligt straff för dessa onödigheter..........

mvh
Berg - Här är bumsen:Länk
Måste ha varit en E60 som fick lacken repad oxå va?
Jag förstår inte varför???
Kan man bli tillfredställd av att repa lacken på fina bilar???

/Wille
berg35: Just det, Johan och jag hade testbilen och den stod hos mig endast en natt!

Carl L: Det var en E60 á 631.000:-. Bild: Länk
Vi släpper reportaget inom kort, jag hann som tur var fota en del dagen innan den blev sabbad.

quixotic2: 1800:an är iofs delvis omlackad men det var inte den, den stod som tur var inne. Det var pickupen och en 318i E30 (som jag köpte dagen innan (!) för att fixa i ordning åt hustrun) som drabbades.

Mvh
/Janne
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Man blir rent ut sagt förbannad! Varför och vilka? vad var meningen? Verkar vara mer än bara några busfrön. Det har ju laggts ner ett gediget arbete på att förstöra, om man säger så.
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Jan: Aha, då är jag med. Tråkigt som attsingen i alla fall! :(

Jag har funderat mycket på att ringa dig angående din 1800:a, men tyvärr stapplar finansieringen lite just nu. Få se om den finns kvar när/om jag får bättre ekonomi framöver.

Hoppas lackreparna åker till Kos och ramlar av en turbåt i Egeiska havet... never to return!
Alf_VON_Sil: Det var ett gediget arbete helt klart. Vilket hästjobb gentligen. Stora Saab och Fordar grundligt ristade på varenda ruta och varenda karossdel, även mitt på taken = inga småglin. Ett dussin bilar ungefär, alla som stod ute på min och nästa gata. Skadegörelsen var inte värst på mina bilar, möjligen började dom bli trötta i armarna. Det är mest synd om de av grannarna som tänkt åka på semester i sina bilar, vet inte hur pass snabbt man kan få alla rutor bytta.

Normalt är det en otroligt lugn gata som jag bor på, har bott här i 15 år och haft bilar på uppfarten i stort sett varje natt men det har aldrig varit minsta inbrott eller något annat.

Mvh
/Janne
Jan; Måste fråga om det var en medveten ironi med rubriken på reportaget? "..drar en repa med..." :)

Jens
MrMarsupilami: Ja. Rubriksättningen var iofs mest tänkt som en intern vits under framställandet av reportaget, men vi enades om att det kunde ligga kvar i skarpt läge också.

Mvh
/Janne
Måste säga att det var ett kalasreportage med en kalasrubrik! :)

Adaptiv styrning känns lika självklart som servo när man tänker efter. Otroligt att det inte kommit tidigare.

Jens
riktigt sorligt att se...
VAD I HE%¤#"E!!!!!!!!!! Jag tror knappt mina ögon när jag läst igenom artikeln/&%¤#"! Jag fattar inte vad som rör sig i huvudet på sådana typer som roar sig med att förstöra andras egendom? Först blev jag otroligt ledsen å de drabbades vägnar men nu är jag mest FLY FÖRBANNAD att sådant här kan försiggå i detta land. Själv fick jag min bil också vandaliserad (som tur var endast en söndersparkad baklykta och inga lackskador) mitt på blanka dagen i centrala Stockholm några dagar efter att jag hämtat ut bilen från BMW, så jag vet precis hur det känns att konfronteras med sådan här meningslös vandalism. FY FAAAAANNNN säger jag bara!&%¤#"(/(/&&¤%¤ Beklagar verkligen Janne och andra som drabbats och hoppas verkligen att dessa idioter åker fast och får vackert bekosta omlackering av alla bilar som vandaliserats.

MVH

/D

P.S Vilken lättnad att man har enskilt garage att förvara bettan i:)
Det mest jävliga är att dom vågar skriva ett "A" i en ring...jävla vänsterradikala vegankräk som hoppas på "Reclaim the street"...såg ju bara vad det packet gjorde med Göteborg under EU-toppmötet...dom är födda för att vandalisera.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Fy fan :( Jag kan tänka paniken när man kommer ut på morgonen och ser 1 st e60 à 630k extrautrustad med 666 (inrepat anarkistmärke) och 667 (total repning av hela bilen) :((
Hoppas detta inte påverkar relationerna med BMW på något sätt så vi får fler provkörning i framtiden, reportaget var kanon!

Vad man vill göra med dessa idioter lämpar sig inte i skrift här, men jag är nu helt övertygad om att jag måste mura upp ett helt eget enbilsgarage (helst mobilt) innan jag köper ny bil :(...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.