AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.491

m3 på autogeeber?

Sida 2 av 2
Athlonpower
Det finns inget det "ska" man ha rätt till i sådana sammanhang, dessbättre tycks det vara en regel bland de flesta bilhandlare att låta en potentiel kund få sin provtur...
Att rekonda en bil in och utv kostar en slant det också...

Blir hellre sugen än blåst ;-)
Jag förstår att du tycker det, (som har en M3). En sån bil förstår jag att man är försiktig med att lämna ut till vem som helst. Det hade inte jag heller gjort. Jag kan tänka mig att det finns folk som gärna försöker testa de här värstingbilarna. Men så länge det gäller "standardbilar" ska det väl inte vara några problem. Det är väl ingen som går och nöjeskör en ex BMW 320 utan att vara seriös köpare, eller ?
Athlonpower
:BMW528M

-Kanske inte... men det finns folk till allt ;-)

Blir hellre sugen än blåst ;-)
D_
160
D_D
550 iaT -07
760 Li -07
M6 -06
Finns det verkligen någon som köper en bil utan att procköra den? Jag skulle inte göra det iaf, sen spelar det ingen roll vad det är för bil.
D_D:

Jag köpte min bil utan att ha provkört den, dock hade jag kört en likadan bil tidigare.
dansguru
starre: du köpte väl begagnat? =) eller köpte du en ny m3 då?

dansguru
dansguru:

beg
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Jag tror nog det skulle bli enklare att provköra om det inte var så trångt där inne gula m3an står längst in för att få ut den så måste han nog flytta på alla bilar,, dem som varit där inne förstår,, jag va där för ca 2veckor sedan,, jag frågade lite om den silvriga m3an -97den hade smg,, frågade bla hur är det med smg lådarna ska man köpa en sån eller ska man ha en vanlig manuel då svara han att han själv inte skulle köpa en sån växlingarna är segare och att man tröttnar på att köra bilen,, så ärlig va han iallafall och sa vad han tyckte..

----
Min FEMMA Länk
----
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.