AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.483

BMW träff i Uppsala

Sida 6 av 6
aa
176
aalto
X6drive40d -10 Svartmet.
530Xd-R -11 Carbonbl.
Smart 4-2 -03 Svart/silver

Pratade med en MB-fantast som bodde mittemot pizzerian. När han såg alla BMWn så tänkte han komma ut med MB-flaggor m.m. och föra ett jäkla liv.... tur att återfick förståndet innan han gjorde slag i saken. Han hade väl blivit aningen nedröstad, misstänker jag.

/J
dunstan
aalto: alltid kul med en taxi-fantast bland sportbilarna! ;-)
dunstan
asken: tur att du inte hade din 3liters "z" maskin utan tak. Då hade det nog gått ännu fortare... ;-) Den typen av väg vi hade på hemvägen måste ju vara perfekt för den bilen!
dunstan:

Läs Askens dagbok datum:2003-06-24 så framgår det ganska bra hur en Z4 3,0 M-chassi med två pers i bilen och Asken som förare.....
dunstan
starre: läste lite i dagboken... Ja det jag redan hade konstaterat bekräftades. Asken är rätt gasglad! ;-) Jag tänkte glassa med farthålleren både dit och hem men hur gick det med Asken i täten? Tur för oss att han bara hade en 3 liters bil och inte "krutis"...

Såg att det dykt upp en CSL på galleriet! För mig att du nämnde det på träffen. Ser väldigt mycket ut som den CSL som stod i Solna... Utan de "riktiga" CSL fälgarna. (vilka bara borde vore tillåtna på en CSL tillsammans med de riktiga CSL fälgarna. Typ CSL fälgar och Sport Cup sulorna på bana och "M3" fälgarna och PS2 på gatan) Hur som helst: VILL HA!!!
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Z3Mpower , okej jag kanske tog fel på dig o nån annan , hade för mig att du sa att ni är ikapp mig om en halvtimme men det var väl nån annan som sa det . Inte visste jag att du va sugen på NOS annars hade jag gjort en SHOW för dig :))

Keep Your Distance This is a BMW ;)
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Maxad: Nu är jag med, jo det var jag som sa att vi är i kapp dig om en halvtimme, eller något liknande.
Så du har NOS! coolt, synd jag inte visste det innan. Hur tycker du att det är, fungerar det bra??? inget som gått sönder eller så?? vilket system har du?? vem installerade det??

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Installationen gjordes ut av några jag känner , jag kör med fullgaspjäll men sen har jag Auto tubb öppnare som underlättar en del , allvarligt talat så var det en kul grej i början när man hamnade bakom rödlyset då o då , jag använde den mest förra året men i år har det inte vart så mycket då jag inte vill spränga nåt i bilen , men visst är det kul att ha det som start hjälp om man säger så och Hästarna som man plockar ut från det känns verkligen som det dubbla kan jag säga jag körde själv med 50Hk pillret o det kändes REJÄÄÄLT kan jag bara säga men ändå inget som jag kommer att i min nästa bil

Keep Your Distance This is a BMW ;)
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
aalto ! Jag såg din X5a i Uppsala då jag var där på semester nu i sommar. Jäklar vad läcker den ser ut med 22 tummarna :)

///Daniel

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.