|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
Hej alla BMW vänner i Uppsala med omnejd. BMW Club Schweden, Stockholmssektionen bjuder in till; "Brostugeträff" i Uppsala, Måndag 4:e augusti Plats: Parkeringen framför Novation AB, Fyrislundsgatan 75, Uppsala. Tid: 4:e augusti från kl. 17.00 tills vi känner oss nöjda. Mellan kl. 17.00 - 18.00 är vi välkomna in till Novation AB för att se vad dom har att visa i form av nya och begagnade bilar. Välkomna! Med Er BMW, medlemmar i BMW CS såväl som icke medlemmar. Göran Benjamin Ordf. BMWCS, Stockholmssektionen | |
|
Det låter bra.Kommer gärna. Mvh Mathias |
|
| Det ska bli roligt jag kommer. | |
|
Jag kommer! Mvh/Soki //Tre sjuor eller sju treor? Tre sjuor såklart!!!;o)// |
|
| Det låter kul. Bra initiativ! | |
|
I'll be there! /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
|
Jag ska försöka och komma från Gävle. Mvh Abbe Länk |
|
| KANON! - mullerburken e på plats oavsett skick | |
|
Hoppas alla som har sina E23:or klara kommer! Det fanns tyvärr inte en enda på Gävle träffen. Det måste ju finnas några kvar i mellersta Sverige också!? E23 745 "Gudagåva från Munchen" |
|
dunstan |
Får det verkligen plats med bilar framför Novation? Framsidan ha ju inte enormt många parkeringar... |
|
Mycket sant! Jag hoppas vi får inta utställningshallarna istället ;) /Marcus (som kommer försöka vara där först) |
|
|
Kommer nog med 318:en (och nya rieger läppen) om jag hinner från jobbet.. Första dagen på nya jobbet... Kommer ni att vara kvar på Novation hela tiden eller åka vidare om man kommer sent?? /Jimmy Länk |
|
|
Nytt jobb i Uppsala eller? Heh, jag trodde arbetsmarknaden var helt stendöd här... /Marcus |
|
|
Darklight : Näe i gävle.. /Jimmy Länk |
|
|
Tur att man har semester den 4 aug så man kan putsa lite innan träffen :) /Erik |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
It branchen går som tåget i Gävle, men i Uppsala är det väl lite trögare... Jörgen- en som jobbat på båda ställerna.. |
|
Att det går som tåget är val kanske en liten överdrift :) Åter till träffen.. Vart bär det av efter Novation? /Jimmy Länk |
|
|
4:e aug låter bra...tittar förbi. /Jari |
|
dunstan |
Vad är planerna efter att man trängts på Novations lilla parkering? |
|
Jag kommer! /eFx |
|
|
Jag kikar nog förbi, om det inte e regn i luften seastream styled |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.