|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
|
Jag kommer! /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
hmm dit kanske man ska åka.. inte så långt härifrån landet till uppsala :) Even alcohol can bend the room... |
|
|
BMW vänner, nu är det en vecka kvar till vår träff. Någon som kan anvisa ett lämpligt fik i trakten (inom 1 till 2 mil)dit vi kan åka efter att Novation har stängt? Göran |
|
|
Är det några storstadsbor som vill göra som sällskap dit? På samma sett som vi gjorde när vi skulle till E-tuna, vi kanske inte ska åka lika fort då:)) |
|
|
starre: blir lite snabbare den här gången;o) Mvh/Soki |
|
|
Tyvärr så dyker jag ej upp, bilen går bara på 3 cylindrar för tillfället.. /Jimmy Länk |
|
|
BMW735IA: Ta 323i? |
|
|
Starre: Jag tänkte åka upp, jag hakar gärna på, vi får väl se om vi hinner med Soki som vill köra snabbare :-) Soki: hur har det gått med din skada? är den fixad??? Har du kanske bytt bil då du vill köra snabbare??? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Ska försöka komma (lite osäkert ifall jag ska ha mina barn den veckan) // Lazze Länk |
|
|
Starre : 323:an såld... (på jakt efter en ny) /Jimmy Länk |
|
|
BMW735IA: Du kanske hinner köpa en Z4 tills dess..... |
|
|
haha.. jo visst.. om det är träff om 10 år så :) /Jimmy Länk |
|
|
Jag kan heller inte komma, hade glömt att M3:an ska in på hel omlackering nästa måndag, och 325:an är för ful så den vill jag inte visa upp! :-) jag vet inte om den blir klar till dess heller, kam och lite mer prylar håller på att bytas på den just nu. Mvh Abbe Länk |
|
|
z3mpower: Na skadan e inte fixad, la på lack och slipade o polerade så d ser bättre ut men väntar på omlack, ny bil har inte fixats tyvärr men det e på g ;o) Ifall jag dyker upp så är det inte med min bil=D Mvh/Soki |
|
|
Abbe: Tris då jag hade sett fram emot att se din m3-88 |
|
|
starre, det tycker jag med. Men förhoppningsvis blir det fler träffar typ denna i Uppsala, eller? Mvh Abbe Länk |
|
|
Lazze: Det är väl ett ypperligt tillfälle att ta med barnen på, fullt av glänsande bilar av det rätta märket, vis att man kan ha kul med bilen osv. BMW735IA: Hittar du ingen bil innan den 4:e så har säkert Novation någon fin bil till dig, vi kan hjälpa dig att välja ut en. Abbe: För ful! det är väl en BMW! Vad blir det för färg på M3:an? eller är det bara bättra på lack/skadegörelse??? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Jag kommer garanterat! Ska klura lite på ett fik... |
|
| Men som brukligt är för oss motorintresserade, så samlas man vid max (vid de fyra mackarna, EJ vid biltema) Dit kan vi åka efter avklarat besök på Novation | |
|
z3mpower, :-) okej då, den är inte i tillräckligt bra skick just nu säger vi. M3 ska få lackas i original färgen dvs. Zinoberot (stavning?). Det på grund av tidigare lack incident, för att undvika nyans skillnad så lackas hela bilen. Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.