|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag orkar inte ens ge mig vidare in på denna diskussion. Ni får hålla på era bilar och era teorier. Jag kommer inte ens dra mig in där. däremot kan jag som så många andra (tyvärr) konstatera att folk är FÖR märkesblinda:/ Tack och god natt. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
"Har en polare som har en Supra med 500hk vi ligger jämt med varann själv har jag en m-roadster opreppad!!! köp m3 det lönar sig, angående kvaliten på Supra så är det skit det knirrar & knackar dä me (billig plast)." Bullshit... Då ljuger han eller så är det fel på bilen. Till och börja med så drar Supran Z3:an original. MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
| Jag tror att det är för många här som kollat på Fast & Furious och tror att den bilen var original så när som på 19-tummarna... | |
|
Det tror jag inte med den har 100 gånger mer potential för en bråkdel utav pengarna... Ex kungen på ringen. [url]Länk MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
|
Länk Drive it like you hate it... |
|
|
BlitzSupran är ju överhård!! /Wille |
|
|
Audi TT, Har du verkligen läst artikeln? |
|
|
Ja har du? MVH Patrik |
|
|
Tycker supran är övervärderad som begagnad och då framstår M3 som ett bättre köp. Vilken är bättre? Tja, köp den du gillar bäst även om den visar sig va sämst. |
|
|
Ha Ha vad hände med alla inlägg? MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
328an |
det är sant att supran är lite övervärderad som begagnat. en bil som är 8,9år gammal och gått mellan 11-15000mil ska inte ligga på 250 000kr. för dom pengarna får man ju en mycket nyare m3 som rullat mycket mindre. hur kan det komma sig att supran inte sjunkit i värde? |
|
328an: Det finns några anledningar till det. I Sverige är det två stora; Fast and the Furious och Supramannen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Det är en bra bil också... Glöm inte det. MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
|
Väldigt klockrena anledningar, Haglund2306! Vill lägga till en anledning till, det finns betydligt färre Supror än M3. Det beror väl mest på faktumet att M3 är en tysk bil och det är mycket närmare till Tyskland än till Japan om man vill importera... Jens |
|
|
Jag var spekulant på en Supra för c. fem år sedan (en -94:a). Killen ville ha 160000:- (8000 mil) för den, men efter provkörning kände jag att jag isf vill ha den manuella. Nu blev det en Audi istället, men jag ångrar att jag inte gjorde affär, med tanke på vad som hände med priserna när Supra-mannen började marknadsföra denna bil! |
|
| Tror ändå inte att det finns så många människor som är beredda att betala de summor för en supra. Man kan ju, trots allt, nästan få en E39 M5 för de pengarna. Då snackar vi bilar :) | |
|
cruZZe: Jag är inte märkesfixerad och tror säkert att en Supra kan vara snabbare än en M3 men det beror ICKE på att Supran har ett högre vridmoment i motorn. I övrigt kan jag hålla med om många BMW-ägare får en pinsam inramning då de försvarar märket till döddagar. "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
Agge |
328an: Har du bestämt dig vilken du ska köpa? Sommaren är ju snart slut :( MVH //Agge Min bil: Länk |
|
Jag tycker Suprorna är ruggigt fräna, skulle nog inte kunna bestämma mig om jag valde mellan M3 och supra, men nu kommer det inte att hända då min nästa bil blir en "normal" bil. Men AudiTT inte har väl supran 100ggr mer potential än en M3 för en bråkdel av pengarna.. Kommer ihåg en diskussion här på Forumet som supramannen var med i, och på han lät det som att de pengar som BMW killarna lagt ner på sina turbo bmws bara var fikapengar om man jämförde med vad han hade lagt ner på att trimma sin förra supra, då körde ändå bmwarna lika fort som han och nu är dom nere på nior vissa av dom medan vissa presterar låga tior vilket oxå skulle knäppa supran på näsan. Nu är helt klart supran överdjävulskt potent vad gäller trim, men ska man göra en seriös trimning ala Fast and the Furios så är jag övertygad att M motorn är betydligt potentare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.