|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Tack Jimmy, men jag fick inte filmen 325Vs325 att funka. Länk min fösta BMW, dök upp på träffen. Det var den som ställde till allt, med BMW beronde, träffen etc.. Jörgen |
|
Tackar för bilderna på 318:en.. nu kan jag jamföra före och efter bilder :) /Jimmy Länk |
|
|
jörgen : Den filmen funakde inte för mig heller.. /Jimmy Länk |
|
|
Nä jag hade bara fått upp halva filmen tydligen! håller på och lägger upp den igen nu plus en till ____________ BMWCS #4675 BMW323.cjb.net |
|
|
Rally_babe: Så du bara ignorerar min fråga till dig*sura*;) BMW-There ain't no substitute... |
|
| johannes<< klart jag inte ignorerar den, hade bara inget klart svar på den =) som sagt så beror allt på hur tävlingssäsången ser ut o om mamma o pappa e hemma o kan ta hästarna o om de framför allt vill ställa upp på det o en sak till......om jag har en ordentlig bil att åka ner i! =) | |
|
Rally_babe:...ordentlig bil e väl inget problem*sneglar på 330:in* BMW-There ain't no substitute... |
|
| johannes<< hehe..njee..men jag känner inte att jag har nån lust o ha den stå där nere. nåja får se om man har nåt nytt tills dess eller om man bara blir hemma =) | |
|
Rally_babe<< visst...men du kommer missa nått skojj=) BMW-There ain't no substitute... |
|
|
Nu har jag redigerat några filmer om träffen... så det ska vara tillgängligt för alla inom kort.... M.V.H Mauricio Villasmil |
|
Grusse |
"Maurixt" Var kommer du att lägga upp filmen någonstans? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.