|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Så Vad tyckte ni om träffen??? Jag tyckte att det var rolig, många fina BMW att titta på + många trevliga BMW ägare att prata med tyvärt blev det jätte trokig väder i början men till sist ordnade sig... En sak som jag inte tyckte om var att det fanns massor att finna BMW ute på parkerings plats. Jag tycker att om man ska inte köra då kunde man betala typ en hundring för att kunna parkera bilarna inne på gräset då skulle det finnas mer bilar att titta på + lite mer pengar för Klubben verksamheter.... M.V.H Mauricio Villasmil P.s Hur får man bort den gula nummer på rutan fy vad den sitter hård har försökt till och med is skrapan och det finns lite kvart... | |
|
Irriterande var dock att vi som kom tidigt kl 07:00 fick vänta i typ 2 timmar innan starten för konkörningen började... Var det inte sagt att de som kom tidigt skulle få köra mer??? Överlag mycket trevligt och kul... Dock lite segt ibland.. Roligast var att spöa endel 325:er osv i konkörningen med en 318 :) (inga namn nämda) Min tredje tid på konkörningen blev 31,8 sek men den räknades väl inte för det var visst bara de 2 första tiderna som räknades.. Jag tog väl träffens sämsta tid i 402meter istället hehe.. bilfan orkar inte varva mer än 5000varv.. /Jimmy Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Hej, Bra tråd, jag önskar få in alla possivtiva och negativa upplevelser ang träffen. Visst Jimmy, förra året kom vi igång efter 11, iår drog vi igång före kl 10. ALLA fick köra två gånger på konbanan, och 3 gånger på 402m. Det är mer än förra året. Och då hade ju i ett ofriviligt avbrott på drygt 1h. Mauricio, ang 100kr för att ej köra, utan bara ta in bilen är någon vi diskuterade igår, är vi surrade om träffen. Jag kritan, så tog jag avfetting och en handuk, gick rätt bra. |
|
Jimmy vi tar en ny kamp nästa år så ska jag byta mina 20år gamla kelly . Annars så var det kul som vanligt lite strul får man räkna med ibland.Har du kollat på bilder på 02sidan kampen är dokumenterad=) Har du nå mer tider i konkörningen? mvh/trucker Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
-lite kyligt väder till en början, men det blev ju bättre.. annars riktigt roligt, men som sagt lite segt i bland. men det (tidtagningen) var ju utanförr arr.s kontroll -tur att det fixade sig! såg dock inte de M3:an köra nåogot mer el var det bara jag som var ouppmäksam? synd om killen iaf som oxå fick en del skador på sin bil. körde ju inte själv utan gick mest o tittade o insög inspiration till det egna vraket... :) o var supportter till Rille som testade lite... en annan sak jag klurade på var varför all fick så höga tider på 402? brist på fäste, pessimistisk anläggning/alt optimistisk överallt annars? överlag ett trevligt arrangemang! -även om jag instämmer i att det stod mycket fräna bilar som hade stått mycket bättre inne på området! |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Laban, de tider jag talade om, är tider INKLUSIVE reaktions tid, därav höga. (kommer snart på bmwcs.com/gefle) M3 E30 körde 402 meter sedan. Men visst han tog det myckjet hårt, och jag lider med honom. Värt är väl hans dag imorgon, då han jobbar på BMW i Gävle . |
|
tja!! jag var där och fotade lite.. här är några bilder från träffen: Länk mvh Peter Webmaster BMWSC |
|
|
PSE-R: Hehe, kul och se att du tagit bild på min (din gamla) 325:a. |
|
| jörgen: oki.... då förstår jag. | |
|
Trucker : Är inne å kollar nu :) Den blårök fint :) Nästa år så tar jag upp kampen igen hehe.. då ska den förhoppningsvis ha en ny kam och gå lite bättre... /Jimmy Länk |
|
|
mc_fox klart jag gjorde.. de bilderna var väl mest för min egen del.. :) mvh Peter |
|
| tjena fredde! så det är mc fox du kallar dig :) | |
|
mc_fox hur går det förresten med turbobyget då? |
|
|
PSE-R: Nya motorn sitter på plats och har rullat 280mil. Håller på att samla alla delar och bygger grenrör. Det är väl mest tiden som saknas =( Jag såg dig aldrig på träffen, var du där med din M3:a? Philip222: Jajemen. Hur kändes din bil i Lördags? =) |
|
|
BMW735IA: Hehe jag tar dig nästa år med 323:an istället =) Men det var ju hur kul som helst å köra konbana iaf, även fast det gick dåligt! ____________ BMWCS #4675 BMW323.cjb.net |
|
|
Vad är det här för sidkjolar? Länk ____________ BMWCS #4675 BMW323.cjb.net |
|
| Dom kommer från Touring modellen tror jag.. | |
|
Ok tack ____________ BMWCS #4675 BMW323.cjb.net |
|
| jimmyn: När ska du ta en titt på min bil då efter du mobbade stackaren ? =) | |
|
Måste som vanligt tacka för en kanonbra träff, även om jag fortfarande saknar tvådagars-träffarna. Inte blev det sämre av att B7an presterade bra. Jörgen: Tycker att du och dom andra funktionär-grabbarna ska blåsa upp till Ånge i höst och dricka lite(mkt) öl när Jimpa fyller 30!:) Å ni kommer fan inte i nåt annat än BMW...:) jimpa |
|
![]() 2.226 530d G31
JImmy, bra, då har jag ju lite tid på mig att byta, alt får vi samåka. Ska ta ett snack med grabbarna. Det flest har ju en järnhand hemma... hehe.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.