AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.938

Eftersnack Gävleträffen 2003

Sida 3 av 4
Teres : Okey.. ja det tar ju inte så lång tid :)

Vi får se hur det blir.. Vi kan ju samåka (om 318:en hänger med erat tempo)?..

/Jimmy
Länk
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
osså Z8:an i bokyllan då
Audi A4 -03 "Blue Scar" showbygget.
hmm......mantorp....hmm..ja kanske beror på hur tävlingsäsången ser ut annars blir det kanske vallåkra i alla fall. Men man har väl som vanligt häcken full så att man inte tar sig nånvart.....
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
BMW735IA:hehe det vet man aldrig ;0) Hade en kompis med sin opel kasset gsi 16v, undra hur många gångre jag fick stan och vänta in han. Och då hade jag en då bara min stackar golf 2a. Jag hade betydligt högre tempo på dom krokiga vägarna en han lär jag säga. men jag tror nog du är lite mer lik mig och kör fort där det är krokigt =) så du ska nog inte ha några problem och hänga på =)
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
rally_babe: tävlingsäsången ???
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
teres: jepp! är en sickendäringa tjej som gillar allt av hästkrafter. reser i vanliga fall land o rike runt o tävlar med mina två hästar =) *flååååås*
teres : jag hänger nog på bara bilen orkar så :)

/Jimmy
Länk
Visa användare
406
Laban

BMW 540ia -93
rallybabe: "samma här har hittils bara hittat en som har fotat mitt "öga" "

om det var den som stod parkerad bredvid en röd m535 (carpimp?) så har jag oxå fotat den.

/L
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
rally_babe: såna där farliga hästkrafter då med andra ord. Jo jag vet hur det är och resa land och riktet runt för sina intressen. Förr det mycket med utställingar samt agiliyt tävlingar för min del. Men nu har både mor och dotter blivit till åren, så nu blir det bara lite agility i bland för skojs skull. Så just nu är det faktist bil intresset som ligger varmast om hjärtat och tar en massa tid och pojkvänne så klart.
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
Laban: njeee..har inget minne av att jag stog bredvid den...*tänker* vet att jag stog bredvid en diamantsvat metallic E30 när jag kom o sen var det en gul M3 som stog bredvid.

om du har fångat en BMW 330CI clubsport på kort så är det rätt =) jag är juh fasen 21 år minnet börjar svika ;)

Teres: Nej det är inga farliga hästkrafter. de är helt underbara. den jag har haft längst känns mer som min hund nu, vi kanske borde ställa upp på agility vi med *haha* även fast dte är körigt o kämpigt är dte juh alltid lika kul o känna när man når framgång o det är alltid lika kul o se nya städer o träffa nya stjärnor o slå stjärnor ;) *gnida händerna*
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
rally_babe: Jo lite är nog dom där hästkrafterna farliga. Har iaf en jäkla respekt iaf för dom djuren. Jo det är alltid kul och vinna samt nya framgångar. hehe är iaf en dålig förlorare tycker inte om och komma sist. Det är ganska svårt och låta bli och trissa upp pojkarna i den här stan. Det är igentligen ingen sport med de hela, räcker att man tittar på dom. Men deras miner är svåra och glömma när man råkade sätta deras skitbilar på plats =)
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
teres *asg* PRECIS!! är vi syskon eller?! .hihi som sagt svårt att låta blir men det är lätt att få dem o kliva in i leken =) alla tar dock inte en förlust så lätt...en vart lite väl pist på mig efter ett race o försökte tränga in mig i en annan bil, vart skapligt spak, den som ger sig in i leken får leken tåla, var han som utmande.
Inte att förakta skitbilar men det finns de med fina fina bilar å som inte kan placera dem rätt i kurvorna bara o tappar lite väl mycket på det. har slagit bilar jag trott jag skulle fått stordäng av men den dagen kommer väl....då sitter man där o gasar i onödan *skrattar* addekick får man hur som haver
Rally babe: Parkerade du ute på gräsmattan när du kom eller så? (Kommer endast ihåg en enda E46 Ci med en flicka som körde, dåligt med E46 överhuvudtaget)

/Marcus
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
Marcus>> Jajjemensan! =) det gjorde jag. *serger gest*
En söt tjej med en snygg bil alltså ;) Då gissade jag rätt.
Kollade lite extra på din bil faktiskt, har lite funderingar på något liknande, ungefär samma pengar som B8:an, det enda som hindrar mig är oron för framtiden och värdeminskningar...

/M
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
Marcus<< tackar för den resumén! *haha* Spelar väl ingen roll vad man köper i bilväg å minskar väl värdet. den enda som verkar gå upp i värde ni bmw världen i alla fall är väl E30 *haha*
DEn är underbar att köra i alla fall, nåt man verkligen gillar att pyssla om o glida i *fliiiin*
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
rally_babe: Jag vart lagomt less för två helger sen hade en lite kille efter mig i en vitt audi 80. så trode han att han skulle plocka mig förbi volvo ner mot stan. Helvete tänkte jag, jag tror han skämdes ganska så mycket när han fick gå in och lägga sig bakom igen. Han var själv i bilen och jag hade två med i bilen. jag lärdade bara sträcka upp handen och vinka och fint åt hela. Haha gissa om den minen var kul när han såg att det satt den tjej bakom ratten och två kollar satt och tok flina åt han. Jag såg han inte nå mer den kvällen =) Du har inte sätt den där röda Mi 16 som går här i stan med nån tjej som kör? Hon fick bitta i det sura äpplet lär jag säga =) Bara för hon har plockat en massa killar som jag känner som har 318- 320. hehe så trode hon väl att min bil var lika lätt hehe =)
Visa användare
61
J_boy
323i-85
Tjoho Rally: Kunde inte undgå at höra nått om vallåkraträffen...Nu får du allt berätta om va du tänkt dig...

BMW-There ain't no substitute...
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
Teres<< Nej den har jag nog missat. får se om man åker in till stan i helgen o kollar vad stadsborna sysslar med eller om man hamnar på grillfest o skummparty på krogen *flin* fast det finns juh en fredag kväll oxå iof heheh
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
rally_babe: Det blir nog bra vad du en gör. Det blir nog inte ut och åka för min del iaf, eftersom jag inte har någon hel bil just nu. Vart nå knas i framvagnen efter killen snurrade med den på konköringen så den är mycket instabil nu och köra. säkrast och lämna den hemma tills han har titta över den =) Om man nu inte tar han bil och ut och leker lite =))
ji
200
jimmyn
325 E30
323 E30
Nu har jag lagt upp bilder och filmer på ftp´n

BMWCS #4675
BMW323.cjb.net
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.