AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.940

Eftersnack Gävleträffen 2003

Sida 2 av 4
... tänkte bara säga till att Jörgen (antar jag) har lagt upp
alla resultaten på www.bmwcs.com/gefle nu...

7-
7
7-Serie
745IA -85
525-77 3l
Kommer det att komma några film klipp där ifrån sen?
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
7-Serie, vi hade ju pratat med en kille som skulle filma, fixat en saxlift på 17meter, så man skulle kunna gör lite schyst film.
Men tycärr dök han aldrig upp.
Jag har ju satt upp en FTP ftp://bmwcs:bmwcs@jorgen.no-ip.biz/
så att folk ska ladda upp filmer/bilder etc. Så det är väl bara hoppas fler lägger upp lite där. Just nu är det bara tre stycken som gjort det.(PSEs stal jag från hans sida). Det är bara en ADSL lina, så de kan gå lite trögt..

Jörgen
7-
7
7-Serie
745IA -85
525-77 3l
Ok missade det ska kollas upp tack för svaret.
ji
200
jimmyn
325 E30
323 E30
Jag lägger upp lite bilder sen oxå, har inte tid just nu!

BMWCS #4675
BMW323.cjb.net
jimmyn : Vill ju ha kort på min pärla :) Så snabba på nu..

Var inte så många andra som tyckte det var någon ide att fotografera min fina bil :)

/Jimmy
Länk
ji
200
jimmyn
325 E30
323 E30
BMW735IA:
Jag har lagt upp EN bild nu =)
Får resten imorgon eller nåt..

BMWCS #4675
BMW323.cjb.net
ahh.. man tackar.. ja det är bara att photoshoppa dit lite fartvind så ser det bra ut :)

/Jimmy
Länk
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
osså Z8:an i bokyllan då
Audi A4 -03 "Blue Scar" showbygget.
BMW735IA>> samma här har hittils bara hittat en som har fotat mitt "öga" *haha* tur man har lite egna. Tycker för övrigt att vi borde göra en enklare modell av BMW träff här i gävle nån helg, det är juh så kul. förresten är det nån som har hört när nästa crusing är här?

// lally-bäjb
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
BMW735IA: jag tycket det där kortet var rikigt snyggt på dig staff lär jag säg =) hehe ... jag hade inget och göra med att det var just det där kortet .

Fler träffa i Gävle det tycker jag oxå =) Brukar inte sista crusingen i Gävle vara i augusti nån gång. Det är nog ett tag ditt iaf =/

/ Teres
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
Då bara måste vi fixa nåt i JULI! =)
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Helt klart för annars blir det nog en ganska händels lös månad
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
jo precis o sedan drar alla tävlingar i gång för mig i Aug så det skulle juh inte förvåna mig om jag missar den månadens och säkert året sista glidar kväll *sucka*

Bra teres att vi är två om det här i alla fall *haha* förresten var det du som satt bredvid oss ett tag där med svart jacka o lila tröjja???
Om man kollar bilsportskalender så har man att göra varje dag :) hehe..

Jag är borta hela Juli på semester så jag kan inte arangera någon träff tyvärr..

Teres: Näe.. värst snyggt var det inte :)

/Jimmy
Länk
Passa på att ta en gävleträff med en liten tur till Uppsala då? Så där, bara över dagen? ;o)

/M
Teres: Jag ska över till danmark nästa vecka och ev. köpa reiger läppen.. Den var som jimmy sa mycket snyggare..

/Jimmy
Länk
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
rally_babe: jo det var det säkert =) Jag hade räknat med en varm dag men så vart inte fallet. Hade 4 tröjor under den där stackars jackan och endå frös jag som en tok =( Men tro på f*an så lyckades en då soken blir röd av den lilla sol som tittade fram. Var nära ett tag att jag somade till där i stolen hehe.

BMW735IA: hehe ja det var du själv som gjorde att det vart en sån där kort =)

Darklight: Jo kanske det får se vad som händer.

Den 2 augusti blir det iaf Mantorp för min del som förra året, nån mer som ska ner ditt i år ?
Teres : Jag kanske hänger på.. Hur långt är det?

/Jimmy
Länk
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
Darklight: i uppsala vet jag inte om jag vågar köra nåmer *flin* sist så lyckades mina resekamrater att övertyga mig om att man fick köra in på en väg om det sedan visde sig att man inte alls fick åka på. den var bara för bussar, den var lagd med kullersten o gick genom centrala uppsalas gågatan förbi rådhuset eller vad det var som låg där. JAAAAA det kändes pinsamt! *asg*
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
BMW735IA: Lite mindre en 80 mil fram och tillbaka så det är ju en lite bitt. Men då åkte vi inte E4an utan vi åkte över avesta örebro och den vägen ner. Ganska tråkigt och ligga på motor väg hela vägen ner. Roliagre med lite kurviga vägar och så ..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.