|
Sida 8 av 9
|
|
|---|---|
|
Montoya får nog träna lite mer till nästa säsong.schumi historisk värdsmästare för 6.e gången,det finns ingen som är ens i närheten av hans kaliber. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Jaha.....Tyckte du att Schumi körde "fair" idag ???? Visst har jäkligt duktig... Men som han körde mot (lille Ralf) var inte snyggt alls..... Hade det varit tvärtom så är jag ÖVERTYGAD om att (lille Ralf) hade fått en drive trough.......för det är ju nästan ferrari som styr o bestämmer i f1 , tyvärr..... ps. bäst att tilläga att jag inte heller är någon fan av Ralf... Det finns bara en riktigt färgstark förare i f1 ....Montoya.... Billy B-10 |
|
|
Ayrton Senna och Schumi är två förare som hellre fulkör än fairkör därav deras framgångar, tyvärr finns inte Senna med oss längre men hans framgångar kom inte heller av fairdriving.ska man bli världsmästare måste man vara unfair,Montoya har definitift potential att bli champ.mest troligt så står det mellan han och kimi nästa år. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Precis som jag var rädd för så blev poängen som Schumi fick när han blev tillbaka puttad ut på banan i Tyskalnd avgörande. Inte nog med att di röda har dom bästa bilarna, största plånböckerna dom har även bästa kontakterna i dommarbåset. Nästa år e vi me från början och då ska det vara di blå/vita bilarna som har nr 1 å 2 ett tag fram över. // CB. Aldrig mer färre än sex cylindrar ! |
|
|
Jo visst..... men man får ju inte köra fult o farligt som (jag tyckte att han gjorde idag)....... tex då när han ändrade sitt spårval lite väl saftigt.... Billy B-10 |
|
|
Annars , någon som hört någe nytt ang Wirdheim ??? Verkar ju vara kört i BAR..... Billy B-10 |
|
|
Det som tröstar en lite är detta uttalande från Mario: It is a small comfort to us that the P83 engine did not experience any failures in all of the 16 races De lyckades inte något annat stall med. Så de vi kan konstatera är att bmw bygger den kraftfullaste hållbaraste motorn. Dock är inte Williams lika bra på att bygga övriga bilen samt växellådor osv. Man ska inte skylla på någon. Michael tillexempel som först skar av Ralf och sen Bromsa såmycket att han tog Ralfs noskon. Nåväl, de är inte sålångt till Mars och Melbourne :) BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Inte ?! ja inte var det hans lillebrors fel iaf.... Billy B-10 |
|
|
Billy: Hehe, de var ju de jag underströk. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
bayern münchen: Jag tycker att det helt felaktigt att jämföra Ayrton Senna och Schummis körstil. Ayrton Senna är vår tids absoluta bästa F1 den enda som kan jämföras med honom är Fangio. Tack för ordet |
|
|
starre Helt rätt av dig vad jag menar är att bägge kör/körde rätt aggresivt i tuffa situationer,förövrigt hoppas jag verkligen att wirdheim får köra nästa år det vore verkligen stort. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
wendtan: Ok ok....då är jag med... Billy B-10 |
|
|
Det är bara att ta nya tag nästa säsong, tyvärr blir det väldigt jobbigt om man dels måste slåss mot ferrari och dels mot fia. I en frågeställning bland övriga teambossar så hoppades alla övriga stall (sauber något reserverad) att williams skulle ta konstruktörsmästerskapet, säger en del om ferraris populäritet... |
|
|
Acey: Sauber kör med fjolårsferrari motorn :) därav deras reservation. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| wendtan: Jo jag vet, det var en reservation med ett leende i stil med bit inte den hand som föder dig :o) | |
|
Länk Länk |
|
| Ja suck! | |
|
Undrar vem som kommer i stället för montoya?Personligen så gillar jag Alonso och Räikkönen,vore inte dumt att se dom två i BMW säsongen -05. |
|
| Raikönnen lär nog stanna hos McLaren ett tag till. Och Alonso har ju samma agent som han har stallchef så det blir nog också svårt. | |
|
De där var oväntat, minst sagt. De hörde jag inget om vid silly season. Detta var ur min personliga synvinkel högst beklagligt. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.