|
Sida 7 av 9
|
|
|---|---|
|
Hjalmar:----------------> Svar nej det har inte Jordan....Han måste ha minst en som betalar jävligt bra ! Då tycker jag det är bättre att Wirdheim hamnar hos tex BAR som verkar (tyvärr) bli av med Villeneuve.... Det skulle kunna vara ett bra första läroår innan han går vidare till ett större team.... Se bara på Räikkönen... Billy B-10 Länk |
|
| Tyvärr är problemet att Sato har backning av Honda att ta sitsen hos BAR. Jag är ganska övertygad om att Wirdheim skulle göra ett bättre jobb än Wilson hos Jaguar så det kanske vore ett bra alternativ för Björn. Tyvärr ser det ganska mörkt ut att få en plats i F1 nästa säsong och jag är inte övertygad om att CART är det rätta alternativet heller inför nästa år. | |
|
visst faaan det hade jag glömt "sato" är ju där fortfarande... Men precis som du skriver så kan det ju finnas en plats hos Jaguar , för Wilson har ju inte rosat marknaden..... Cart hoppas jag att han verkligen ratar......... Billy B-10 Länk |
|
|
Håller med att man skall skipa CART eller vad nu den andra serien heter som kom till då de splittade "gamla" CART. Se bara på Bräck snacka om att hamna i återvändsgränd ..... |
|
|
Jaa tyvärr , för Bräck var lovande på sin tid. iofs så tycker jag att han fortfarande är grymt bra.... Billy B-10 Länk |
|
|
Det verkar bli ett intressant lopp ikväll! Kimi i pool och Shumi på sjunde rutan ----BMW ///M3--- |
|
| Då var det roliga slut :( | |
|
Domar skrällen.. Är väll inte Montoyas fel att Barrichello ligger och slöar framför.. Ligger man å krypkör på det sättet så får man flytta på sig när snabbare förare kommer bakifrån. ///Jesper |
|
| Varför det? Om en långsammare bil blir ikappåkt av en som ligger på en sämre placering så inte fan flyttar han på sig frivilligt, han vill ju försvara sina poäng. Annars kan man ju lika gärna köra strip istället. Spelar ingen roll om det är Barrichello eller Montoya eller Räikönnen som blir ikappkörd, de har all rätt att försvara sig genom defensiv körning, det är det som menas med tävling. | |
|
Är det bara jag som tror att Barrichello körde så medvetet...?? Det var ju "bara" en racing incident , men det är så det ligger till när ferrari "styr" f1 ...... Dom får ju sin vilja alltid igenom , se bara på hur det var med däcken inför Monza !! Billy B-10 Länk |
|
| Barrichellos start var ju rena bromsen på hela ledet där inte shumi stod ?! Och glöm inte racet där dom knuffa tillbaka han på banan. | |
|
Håller med Billy... ///Jesper |
|
|
Är det någon som verkligen tror att williams eller maclaren hade gjort annorlunda i deras situationer och nu ledde ju räikkönen tills det började regna och då finns det ju bara en chaufför och det har schumi visat redan när han körde för benneton. ___ Länk |
|
|
Jo.. Schumi är outstanding. Men Montoya ligger inte långt efter. ///Jesper |
|
Scheckheft |
Hej Mycket spekulationer, rykten, missnöje angående vissa lopp och vissa förare. En del tyska medier antyder att hela Formel 1 är korrumperad och att M. Schumacher har fått order att köra "långsammare" för att Formel 1 ska förbli spännande. Rena struntpratet naturligtvis, liksom påståenden att F1 favoriserar Ferrari eller Schumacher. Däremot är det kul att se att flera förare hade chansen att vinna titeln och att F1 engagerar fler än (kanske) någonsin. Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Montoya är bra men personligen gillar jag finnarna överlag i all motorsport dom blir sällan kaxiga och dryga.speciellt gillar jag en kommentar från jag tror det var Ari Vatanen som sa när en journalist frågade honom om han hade för hög fart i en kurva när han körde rakt fram."The speed was ok but the curv come too fast" Fråga först och du får många svar.__ Länk |
|
|
Scheckheft: Räcker med att titta på statistik över överklaganden och beslut de senaste 5 åren för att se att FIA favoriserar Ferrari. Att Max och Bernie flyger till Italien för att träffa Ferrari måste ändå vara unikt eftersom alla andra stall åker till FIA. Oskyldigt kanske, men ändå väldigt symboliskt. Är inte ett nytt förslag förankrat hos Ferrari kommer inte FIA köra över Ferrari. Ferrari är så viktigt för F1 och utan Ferrari skulle serien vara betydligt mindre glamorös. Det är så mycket politik inom F1 att man inte vet var politiken slutar och racingen börjar... |
|
|
Kul att det finns fler som tycker som jag..... Jag vill inte ta något från stora Shumacher för han är superbra !! FAST INTE MIN FAVORT..... Billy B-10 Länk |
|
|
Nog är shumi en väldigt duktig förare (förmodligen den bästa), men jag är övertygad om att det till stor del var däcken som gjorde att han vann denna gång. Jag tyckte Räikkönen skötte sig väldigt bra, jag såg inte ett enda missdag av honom. Nästan alla andra (förutom shumi då) sladdade av någon gång. Montoya gjorde det väl 2-3 gånger vad jag såg... Min websida: Länk |
|
| Raikkonen sladdade också av en liten tur på gräset. Coulthard och Schumi gav varandra en kyss också. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.