|
Sida 6 av 9
|
|
|---|---|
|
Montoya visar var skåpet skall stå genom att äta ferrari till frukost i kval1. Hade inte Ralf klantat sig så hade de sett lite bättre ut än 19 plats för honom. Skall bli en spännande kvalificering imorgon och ett ännu mer spännande lopp på söndag. Definititvt årets mest intressanta lopp hittills. Missa det inte! kval 13.55 på lördag, lopp samma tid söndag. BMWCS Syd #05392 Länk Bruka sökfunktionen! |
|
|
Jag missade lite i början av sändningen av tidskval. idag. Därför undrar jag varför Ralf inte var med idag? Och vem är Gene och hur bra är han? Jag är inte jätteinsatt i F1 därför undrar jag :) Tycker dock det är roligt att titta på och helst då det går bra för BMW. ///Daniel Länk |
|
|
Ralf har lite ont i huvudet, så läkarna har förbjudit honom att köra. Gene fick ta över för Ralf. Han är testförare för Williams. ///Jesper |
|
|
www.f1.com Länk är en bra site för att hitta info om f1. ///Jesper |
|
|
Tack! Intressant..bra sida. Hoppas det går vägen även för Gene. Kan ju vara en fördel om dom ska ta hem märkestiteln. Blir väldigt spännande imorgon. Ser fram emot det! 22 timmar och 7 minuter kvar bara :D ///Daniel Länk |
|
|
Ett tips på en (enligt mig) bättre sida är Länk . De är grymma på att uppdatera. Funkar alldeles utmärkt att ha på under race då deras tidsuppdateringar + depåstoppsinformation är betydligt bättre än den på TV. De som regisserar F1 på TV har en hel del att lära av Indycar och nu t.o.m. STCC! Nu hoppas vi bara att inte Kimi stressar på för mycket och kraschar bort JPM i starten, sedan ska det nog lösa sig :-) |
|
|
Denna information finns även på www.f1.com ///Jesper |
|
|
Idag .... så vinner han (montoya) alltså !!!! Och gene trea !?! Billy B-10 Länk |
|
| Gene tvåa!!! ;)) | |
|
Acey: Japp! i agree. Årets mest späänande lopp kommer gå av stapeln idag, utan tvekan. BMWCS Syd #05392 Länk Bruka sökfunktionen! |
|
|
Ser inte jättebra ut, synd att han inte lyckades med omkörningen på första varvet /Hjalmar Barnvagnsexpressen |
|
|
Snyft.... Men det kunde varit mycket värre. Blir spännande nästa gång också :) Bra kört av Gene! Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Ser fortfarande bra ut i märkesmästerskapet i alla fall. /Hjalmar Barnvagnsexpressen |
|
|
SUCK!!!!!!! Nåväl. vi får väl se när Ralf tagit en treo och Montoya hittat formen igen till nästa GP BMWCS Syd #05392 Länk Bruka sökfunktionen! |
|
|
Impad av Gene att han lyckades hålla sig kvar så högt uppe. Ferarrin gick lite snabbare på rakorna :/ Inget att göra åt. 2 tävlingar återstår.Blir ruskigt spännande.Så ska det vara :D ///Daniel Länk |
|
| Gött att schumacher visade vart skåpet skulle stå! | |
|
Har faktist gillat Gene sedan han körde i Minardi- Kul att han fick en ärlig chans att bevisa att han är lika bra som lill schumi.... Någon som har något tps ang Björn Wirdheim , vart han "förhoppningsvis" kör nästa säsong..... BAR kanske ? Billy B-10 Länk |
|
|
vad jag hört så har Wirdheim skrivit på ett treårskontrakt med Jordan... Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Kalle: Det stämmer inte. Han har officiellt sagt att han slutar med formula 3000 men inget mer vad jag vet. Just nu råder silly season inom f1 och de spekuleras hejvilt vem som ska vart. Han har dock testkört för Jordan. BMWCS Syd #05392 Länk Bruka sökfunktionen! |
|
|
Har Jordan råd att ta in någon utan massa pengar? /Hjalmar Barnvagnsexpressen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.