|
Sida 5 av 9
|
|
|---|---|
|
Wendtan, Gör vi inte alls ;-) Jag hejar på Ralf :)) Mvh, Kalle ==== Min 320iK: Länk |
|
ant |
Montoya gjorde bra ifrån sig.. Men Ralf ännu bättre. Att Alonso skulle vara snabb överraskade inte. Men det gick väldigt fort. Ska bli kul att se hur taktiken är upplagd imorgon! Jag håller dock på Montoya imorgon! ====== Min bil:Länk |
|
vad har hänt med Schumacher d.ä? han är ju inte bättre än 8:a! han har en del att bevisa imorrn tycker jag... Kul att Alonso tog Pole. Mvh Max |
|
|
Montoya kommer att vinna imorgon...... Billy B-10 Länk |
|
ant |
Maxtaxen: Allt har sin tid.. Dock verkar däcken och självförtroendet svika lite för "Skomakaren".. ====== Min bil:Länk |
|
Japp. vi kan bara säga Forza Montoya förutom Kalle då........ Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Vad var det jag sa för ca:1-3v om Renault nu kommer de se upp alla andra -2min |
|
|
Vad var det jag sa för ca:1-3v om Renault nu kommer de se upp alla andra -2min |
|
|
hmm det verkar som jag har rätt hoppas bara att det håller ända in i mål. Ps.märk väl att jag la in kommentaren innan starten:)) |
|
|
Starre: Visst, Renault skötte sig bra och på kalenderns långsammaste bana trivdes deras bil. Dock fick bmw williams den sämsta tänkbara starten men hade ändå den snabbaste bilen på banan (satte snabbaste varv) Nu e de toktajt i förrarmästerskapen och de ska bli spännande och få se vad som händer i monza Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
wendtan: På monza blir det nog inte riktigt lika bra placering för Renault.... acey:var är du?? |
|
ant |
starre: =DDD Fint med Montoya uppe på podium. Ralfs körning var enastående, förutom missne i början.. Efter den var det dock bra skjut framåt. Sen måste det gå ut en STOR eloge till Alonso med tillhörande team!! Hela helgen var ju deras! ====== Min bil:Länk |
|
Håller med ant :) På Monza hejar till och med JAG på Montoya :))) Starre....du kanske borde spela på oddset, eller bli profet? Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
nofx16: Du menar nu när jag missade tåget på ABB:)) Eller varför inte ta betlalt för väckning lagom till F1.... |
|
|
Klart nu att Coulthard iaf får köra nästa sässong med McLaren. Länk Länk Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Kul för honnom......men han kommer tyvärr aldrig att bli världsmästare... han har haft sina chanser.... Billy B-10 Länk |
|
|
Där ser man att däcken gör oerhört mycket i dagens F1 för det är väl ingen som tror att Ferrari och Schumacher kan ha gått från gudaförklarade till gnegare i mittfältet med BAR? Det gäller nog för Williams att koppla greppet innan Suzuka där en Ferrari dubbelseger inte allt är omöjlig. Men otroligt spännande och Alonso borde ge sig flaska skumpa till Webber och inte mekanikerna :o) Dock måste montoya ta bort konstiga misstag ur sin repertoar som kostade honom segern i melbourne och kunde ha kostat honom en podium placering om det var den andra utav bröderna schumacher som låg bakom. Annars blir man aldrig mästare. Utan snurren i melbourne hade Montoya toppat mästerskapet nu. |
|
|
Acey: Jag försvarar inte Montoyas misstag i race:et men kan bara konstatera att han är den förraren med mest talang/bäst bil just nu. De kommer krävas en rejäl dos otur för att han inte ska vinna VM iår. Ralf är en fruktansvärt duktig förare som börjar visa stabilitet som storebror och får ferrari samma problem som dom fick detta racet så kan även Ralf vara en kanididat. Men detta får ändå ses som föga troligt, den föraren som kan ge montoya en match är Raikonen. Ferrari har för mycket problem just nu för att de ska kunna reda upp det på 3 veckor oavsett hur mycket som än testar. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Wendtan: Vsst är montoya skicklig och har varit en personlig favorit sedan han vann den mest spännande f3000 säsongen jag kan minnas och hans otroliga car-control i cart. Däremot så måste han polera bort misstagen när han kör helt "själv". Med lite otur kunde det slutat värre igår och då hade det sett mörkt ut med 7 poäng upp till Schumi och dessutom Kimi framför sig. Jag tror att om Ralf haft "normala" resultat i Silverstone och Hockenheim så hade han varit farligare än Montoya för titeln. Williams bilen verkar passa Ralf bättre än Montoya just nu. Men det är ju inte bara otur när man har 3 dåliga resultat i rad. Tror Kimi blir ett större hot än Schumi eftersom han gör för många misstag under press. Bara att titta och se att Rubens varit snabbare de senaste loppen. |
|
Linus85 |
Tror M.Shumacher kommer bli riktigt farlig dessa 3 sista race, speciellt nu när när dom får börja testa igen. Likaså kommer Kimi vara farlig han med, tror faktiskt någon av dessa två kommer att bli världsmästare i år. Skulle dock helst sett R.Shumacher på den paltsen fast det ska väl till ett mindre mirakel för att det ska ske. Har aldrig riktigt gillat Montoya vet ej varför det bara är så fast han kör ju Williams-BMW så det e klart att man hoppas på att han ska kunna greppa världsmästar titeln trots allt. /MVH Linus |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.