|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Imola: Vi får se, billigare bil nu för att kanske klippa en M6a när dom kommer :o). Jag ska iaf upp och känna mig för lite så får vi se sen! |
|
| Det får väl bli till att åka till Tyskland o köra av sig när man får tillbaka lappen! Är lite sugen på att åka till ringen o köra oxå! | |
|
mkall: 3 veckor var precis var det tog mig att bli av med lappen i 3 mån i min M3:a -96 ;) Helt livsfarliga dom där M-bilarna! /Fred. Länk |
|
| Trots både värstingbågar typ ninja 900 mm, och lite roliga bilar m3, supra turbo, maserati biturbo osv så sitter lappen stadigt även om det går bra fort ibland har dock några böter bla tyskland 168 på 110 väg :) och 148 på 80 väg i finland........ men aldig något i sverige. | |
|
Hehe klara lappen precis igår vände på vid en korsning efter att varit ute o nöjesdratt i xxxkm/h precis när ja svängt runt skåda ja precis innan gaspådrag en MC i backspegeln genom den halvt otydliga cab bakrutan... Gissa i vilka färger den va,=) stabila 88 på 90 vägen hem sen hehe... Mr Vanos |
|
|
Har ej haft nån M - bil men garanterat varit i riskzonen många gånger, bl a med min 540ia 93´men haft en otrolig tur och bara åkt fast en gång i Finland där jag fick en rejäl bot men fick behålla lappen, dom reglerna är numera ändrade även i Finland. Numera kör jag med vett och riskerar varken kortet eller andra trafikanter (Obs ej någon moralpredikan, menar bara att jag kör ganska lungt numera) Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
hehe jag har ingen M3 än och tänker inte köpa en innan den 7 februari heller haha!!! då min prövotid är ute!! Glider bara nu!!- Linna |
|
|
Fet tur för mig också! Vet att jag brännde förbi en polisbil i 230 utafnför mjälby på e4 han stog med laser men han siktade nog inte på mig som tur va! V8 Newton Power |
|
| ..än så länge existerar den i min värld. | |
|
M-bilen ha ja klarat mig med i ca 1,5 år och diverse andra bilar under åren men blev plåtad i kamera me tjänstebilen för kanske 140 på 90-väg men än ha d inte kommit ngn lapp (solskyddet nedfällt) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.