|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
chrille70 |
Vad säger ni om BMW-koncernens nya flaggskepp, Rolls-Royce Phantom? Personligen avskyr jag den. Inte snygg på en fläck och på tok FÖR vräkig. En kollossal brontosaurus-bil som till och med är mer motbjudande än Maybach, är mitt tycke. Jag förstår inte att BMW kunnat åstadkomma ett så motbjudande plåtschabrak som RR Phantom! Jag har aldrig riktigt förtjusats av magin runt "Spirit of Extacy" (RR:s kylarprydnad), men det här är bara för mycket. Och det värsta är att det är BMW som ligger bakom alltihop. RR Phantom måste vara snudd på det värsta jag sett i bilväg någonsin!!! Så vad säger ni? Vad är er attityd till BMW:s satsning på britiska bauta-lyxbilar med sex meter mellan stötfångarna? Rolls Royce Phantom: Länk |
|
Ungefär lika ful/snygg som E65 i mina ögon, välj själv vilket som passar.... /Simon |
|
Aldric |
Det är allt liiiiite Volvo 164 över den fronten ... *suck* |
cdabox |
Det är en stor skillnad på E65 o den där förskräckliga bästen... Nummer 1 så är E65 en bmw nr 2 så är den snygg In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
| Grym ! | |
|
cdbox, då divergerar våra åsikter, jag anser inte att e65an är snygg, att det är en BMW är för mig ingen ursäkt utan snarare pinsamt att de inte klarar av att göra en snyggare bil och ta betalt 700KSEK och uppåt för. /Simon |
|
mackan325 |
Det är ju meningen att det skall vara en bautabrontosarus! Jag tycker den är cool och har minst lika stort existensberättigande som alla bautabrontusaurus suv:ar! Hur stort det existensberättigandet är givet dagens klimatproblem et.c. kan naturligtvis diskuteras men det kanske passar bäst på något annat forum!? |
chrille70 |
Jag tycker E65 är snygg, absolut, men Rollsen är rent avskyvärt ful som sagt. Det finns absolut ingen fason på designen och proportionerna stämmer inte alls. /Chrille |
|
Den här tyckte jag dock skapade ett visst habegär. Länk Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
chrille70 |
wendtan, Jovars, men då var det där med VAG... ;) /Chrille |
|
RR är grym! Men den spelar lite utanför min liga, så att säga. En sådan kommer man ALDRIG sätta sin r*v i, än mindre ha i sin ägo. Jag tycker att den är MÄKTIG och tror att den gör sig ännu bättre IRL (som så många andra bilar). Ang. bentleyn så är den väl trevlig....tills man vet att det är en förklädd DKW(liksom Lamborghinis nya modeller) HUVVA! :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Bilen i fråga är riktigt snygg... Jag tror också att bilar av denna typ är mycket snyggare på riktigt (Live)! /Andersson |
|
|
RIKTIGT LÄCKER!!! vill ha M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
RR är rätt ok , ser dock lite liten och klen ut. Kunde de inte gjort en riktig feting när de endå var igång ? 4 ton , 7.5 meter lång, bred och 1200 hästars v-16 ? folk har väll endå råd och vadå 5 liter milen ? bomba in en 2 kubiks tank så är väll det löst. :-) skämt åsido , den är iaf. snyggare än e65. |
|
Asken (AutoPower) |
Stabil vagn! |
|
Hur mkt tror ni att jag kan få i inbyte för min vagn? Äsch... jag kan sträcka mig till att ta en 10 papp emellan eller så.... fast jag gillar inte att ratten sitter på fel sida... man kanske ska pruta lite pga ratten??? "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
ant |
Mugge: Du tänker väl ändå inte köra själv? Jag tror man missar lite om man kör den bilen själv. Grejen med denna (dyra) tingest uppenbarar sig nog lättare om man sitter där bak och bara njuter.. ;) ========== Min bil:Länk |
| Fruktansvärt aggressiv och vacker, speciellt framifrån! | |
|
Nya RR är mäktig!!! Ingen bil för mig direkt (kommer aldrig ha råd eller lägga så mkt på en så stoor tung bil)men jag gillar utseendet! Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Gillar nya Rollsen ordenligt. Mäktigt fordon! /Wille |
|
| MÄKTIG.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.