AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
3.327

Hur F*N parkerar folk? =(

Sida 2 av 2
Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
Powerm: Vissa förtjänar en yxa i huven!

Mvh Mohsen
Det var polisens råd att polisanmäla henne men det skulle bara leda till att hon blir ersättnings skyldig för ev utgifter jag fått till följd av hennes stöld av min parkering.
Men för att citera polisen: -Låt kärringen tro att hon är polisanmäld så är hon skakis några dagar i allafall.
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Ville bara skriva av mig.. Min tur att ha låååånga svarta gummiränder och buckla på förarsidan. Verkar f-n i mig som om folk har högersidigt neglekt när dom parkerar. Polisanmält iaf.
Bmw ludde
Ni ska se hur det ser ut i Paris, ca 20 cm mellan bilarna. De ända ställerna det inte var några bilar parkerade var där en fet skylt med en bärgningsbil på stod. Men direkt efter skylten stod flera bilar inkörda mellan träd och uppe på trotoarkanterna.
När man gick där så märkte man att minst 50 % av bilarna hade nån form av buckla. Och de var inga gammla bilar precis, så inget att rekomendera att parkera sin bil i paris, P-hus går nog "bra".

Antar att det är förbjudet att lägga i hanbromsen i Paris, så de kan knuffa lite när se ska ut.
Ra
385
Rammstein
523 e39 '99 Biarritzblå met
Jag har ägt min bil i knappt en vecka (i morgon klockan kvart i två!), men idag fick jag förstås en minimal grej på bakdörren, courtesy of a vit rostig äcklig Volvo 240 som ställt sig bredvid. Tack för det, säger jag. Nu är det jag som börjar dubbelparkera.
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Att dubbelparkera hjälper nog inte. Då hamnar du antingen väldigt nära en annan bil eller långt ut i gatan. Båda varianterna inbjuder till skador på din bil.

Jeppe

A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!

jag parkerar som jag alltid gör mitt över två rutor då får jag låååång till nästa bil, tyket? javisst arrogant? visst, men jag gör det för att jag inte vill dörruppslag å längst bort från affären....

Akta er för hojar som kommer i 200 runt kröken....
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Risken med att ställa sig på två rutor är väl att det retar upp folk ännu mer...
"Inte nog med att rikemanspojken har råd med en fläskig BMW, nu ska han ha dubbla P-rutor med. Nu jävlar ska jag ta mitt ansvar, var är mina vassa nycklar?"

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

-------
Länk
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Detta kanske vore något? Garanterat ingen risk för bucklor! Länk

Om inte det är nog så kanske man kan byta repet mot något strömförande.

__
Killar med kvalitet kör BMW!
DanTheMan
Min parkering story borde fan få pris.
För nån vecka sen var jag på Ikea Barkarby o parkerade min Slk långt bort åt helskotta på parkeringen för säkerhets skull.Inte en bil på åtminstone 2o meter åt varje håll.Där står den säker tänkte jag,,,men när jag e på väg tillbaks till bilen ,,jag e ungefär 40 meter från bilen när jag ser en sketen jävla 240 ställa sig max en halv meter från bilen,,,ser att kärringen slår upp dörren mot min högerdörr o springer sista metrarna o skriker till va fan hon sysslar med...oj förlåt säger hon o av nån anledning stänger hon dörren igen o fibblar med nåt i bilen...hon öppnar ju förståss dörren igen o pang igen.....Nu var jag fan färdig att spricka,,,,hur jävla dum i huvet får man bli. Utan att titta säger den jäveln"det blev nog inget"...Va fan ska man säga,,jag blev helt paff.

Som tur e så blev det faktiskt inget,,,men för fan,,,hon hade ju en hel jävla Ikea parkering nästan för sig själv o e man så jävla oansvarig så borde hon valt en bättre parkeringsplats..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.