|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Richard: om du var nervös, vad tror du jag var...man tackar BMW för välfungerange ABS brommsar ändå... _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
OK grabs, vem kan lägga upp ca 22Mb bilder då? för det är så mycket plats dessa 33 bilder tar. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
Cartén |
Hur går det med bilderna? Är ruskigt sugen och kolla på dem. // Cartén |
|
Jag har nu fått 26 bilder av Richard, men 7 återstår. När jag fått de återstående lägger jag ut samtliga (onsdag kväll). ///M |
|
|
Alla bilder är nu skickade, så håll ut, de flesta blev faktist ganska bra (men några blev inte så bra = suddiga osv så dessa finns inte längre). Jag tror förresten att den svarta Z3 coupen (från Z-träffen) jobbar i närhetan av där jag sitter (solna strand), så nästa gång vi drar ihop något så ska jag skriva en liten lapp och sätta på hans ruta. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Nu är bilderna upplagda! Jag förminskade dem till 800x600 för att alla skulle få plats på mitt Telia-konto, om någon vill ha en bild i högupplöst version är det bara att maila. Länk ///M |
|
|
superduper! _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
jag såg i GTB tråden att deras träff dra hela 32 bilar...har semester nästa vecka och inga planer, känner mig lite sugen. Nån annan som går i samma tankar? _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever!: Jag åker ner till Varberg på västkusten med familjen på söndag, så jag och pappa tänkte åka på Z-träffen i Göteborg. Tycker absolut att du också ska åka dit, om inte annat så är nog många sugna på att se kompressorn! :) ///M |
|
|
Visst är jag sugen, men jag vet é f*n om jag sätter mig i bilen och kör 4 timmar till GTB (som för övrigt är en underbar stad) för en Z-träff och sen hem igen hela natten för att jobba dagen därpå. Men det blir ju troligen den största Z-träffen i Sveriges historia. Jag får se hur jag känner mig på måndag (en annan måste ju jobba lite också), ska ju ändå ha bilen med mig för att ev. köra till e-tuna på kvällen. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
ÄR INTE DET DAGS ATT BÖRJA PLANERA FÖR SOMMARENS ANDRA Z TRÄFF I STOCKHOLM? Det förekom lite snack om det tidigare i tråden (Doggelis inlägg) Om det är nån annan som tycket att det börjar bli dags igen så lägger vi upp en ny tråd. Denna gång så kanske kan vi ha lite mer leadtime än förra gången för att få tillåta folk utifrån Stockholm att kunna planera för att kunna vara med. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever! Det planeras en Z-träff mitten augusti (läs 17 augusti) Vi försöker att göra träffen tillgänglig för både Stockholmare, Göteborgare mm men det verkar svårt att hitta en gemensam träffpunkt som inte skulle bli alltför långt att åka till. Kom med ideer kan Jönköping vara en medelpunkt, alternativt Mariestad etc etc. Alternativt får vi ordna en träff i Sthlm och en i Gtb och skicka bilder till varandra :-( |
|
|
Roligast vore ju om vi alla Z-ägare kunde träffas tillsammans. J-köping är väl ganska centralt om man bortser från norrland. Men den 17:e passar inte mig personligen, jag ser hellre en träff i slutet av AUG/början av SEP. Då är alla tillbaka från sina semestrar och det finns gott om tid att planera ett jippo! Är ni i J-köping kanske man kunde få Mani från MH-GTR att komma och visa sina produkter för Z3:an, han har dels gjutit egna spoilers (fram och bak i kolfiber) samt tillverkar och säljer en hel del andra styling och trimdelar till Z3 och BMW. Han verkar vara en inbiten BMW-freak med båra 2002 turbo (i mycket fint skick) och Z3 M coupe i garaget (kanske just nu i delar för att trimmas) samt E30 som bruksbil (båda föreldrarna kör BMW) och lite annat smått och gott. Jag kan fråga honom, men jag är inte säker på att han har tid han jobbar jämt. Vidare kanske vi skulle ha en slinga att köra, en konbana eller liknande så att det händer något. Givetvis måste vi ha en fikastund där folk kan umgås och utbyta erfarenheter och tips. /Richard /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
jag tror att det är många som är mer ute efter en träff där man kan bara dyka up efter jobbet i stället för att bila ner haöva Sverige. Träffen i Stockholom behöver inte vara ett allternativ till Jönköping. Det skulle vara olika katraktär på träffarna där Jönköping är "hard Core" ditt alla åker för att ha en stor Z träff medans lokala träffar (som den vi hade i Juni i Stockholm) är mer ett trevlig sätt att spendera en eftermiddag på utan att behöva anstränga sig för mycket... 17: passar mig inte heller. Ska vara i Prag då. Dessutom vill jag få tillbaka bilen från lackeringen innan träffen. Richard, jag mailar dig ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever! Goda ideer du har. Det finns önskemål att ordna en stor träff, då blir det tyvärr många gånger lång väg för en del att åka samt dagar som är upptagna av annat för en del. Vad jag förstår så bör en stor träff läggas en lördag eller söndag och vara "centralt" placerad i vårt land. Däremot så tycker jag träffar på kvällar kan vara lite mer lokalt ordnade. |
|
|
Z3c 4 ever: Ja en lokal träff som du säger = ett trevligt sätt att spendera en eftermiddag på är ju aldrig fel, kan ju även vara en vardag. Men när får du tillbaka bilen från lackeraren då???? Vi skulle ju kunna ha en i veckan (tex torsdag eller nästa vecka) och reta miata ägarna vid brostugan (eller vilka var det som hade träff på torsdagar??? MG??). /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
håller med Z3mpower.. /Henrik |
|
|
Jag kör igån en en ny tråd då! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.