|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Blev lite avis på göteborgarnas tråd om snart förekommande Z3 träff. Vad säger stockholmarna om nåt liknande? Jag har mailat med z3mpower om att träffas och utbyta lite BMW tidningar men det har inte riktigt blivit av än. Men kanske skulle man kunna utveckla det till en Z träff? Nån vardagskväll? Ingenting anspråkslöst , bara checka ut varandras bilar, ta lite java, prata lite strunt och kanske bränna lite gummi? Kanske rent av redan nästa vecka innan alla drar på semestrar? _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
Cartén |
Absolut. Jag är med! Mvh Cartén |
|
Jag är på! /Henrik |
|
|
Klart jag är med! Ska jag ta med mig en tidningsbunt då? eller tar vi det vid annat tillfälle? Brostugan borde väl de flesta hitta till, nu på måndag (tror jag det är) träffas ju Stockholmssektinen där för sin sedvanliga måndagsträff. Jag vet inte ska vi köra tillsamman med dem eller ska vi ta en annan dag i veckan? (Jag tänkte vara där på måndag i alla fall!). Sen kunde det ju se rätt läckert ut om vi kom en drös Z:or och parkerade utanför McD på Sveavägen, men jag vet inte om det alltid eller bara då och då är fullt av MC där. Är det någon som vill rita svarta gummi ringar i asfalten så är ju COOPs parkering i Bromma bra, har sett tydliga spår av denna aktivitet där. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Jag tar med en bunt tidningar också då. Om jag hinner så gör jag kopior på alla artiklar om Z3 och gör ett litet kompendium av det . Däremot så kan jag inte själv på måndag kväll. Men alla andra dagar nästa veckan passar mig. Måndag kan ju också vara lite tidigt. Det är midsommar i helgen och inte många kommer att titta till BMW power och se tråden innan dess, vore kul med några fler bilar ju. Vad sägs om onsdag eller torsdag? Både Brostugan och McDonlands på Sveavägen låter bra. Ett par andra förslag: Haga Forum, Strandvägen vid Tvillingarnas (kajparkeringen) ? _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Me 2! /eFx |
|
|
eFX, Bucket, Cartén, vad anser ni om vilken dag och var? _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
Cartén |
För min del funkar alla dagar nästa vecka. Området kring Brostugan är ju väldigt nice. MVH Cartén |
|
Alla dagar utom tisdag passar mig! Brostugan är väl bra.. Onsdag eller torsdag kanske. /Henrik |
|
|
Aha.. why not kul /K He makes the sign of a Z |
|
|
OK, det verkar som att brostugan är favorit. Då återsår bara att bestämma dagen! Kan alla på Torsdag? Vilken tid? 18.30? (krokodil: vad kul !!! Jag är så nyfiken på Z4!!) _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
P.S Torsdag har bästa långtidsprognos. Sol och 21 grader... (fast vad vet meterologerna? gissningslek!!) _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
"Ingenting anspråkslöst" *S* hmm undrar hur det här skall sluta He makes the sign of a Z |
|
|
hehe, jag menade nog ingenting märkvärdigt...alltså anspråkslöst. Det blev dubbel negation av detta på något sätt... men ni hajar vad jag merar , eller hur!? _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
jepp vi hajar :-) trevlig midsommar BoyZ and girlZ He makes the sign of a Z |
|
Cartén |
Torsdag 18.30 funkar för mig. Trevlig midsommar Mvh Cartén |
| Måndag 18.30 på Brostugan åker Asken Z4... | |
|
Tråkig kille...! ;) /eFx |
|
|
ok, Torsdag 18:30 passar mig fint! /Henrik |
|
|
OK, det verkar som om Torsdag 18.30 är det som gäller och verkar passa alla (sorry Asken, du får pallra dig ditt två gånger denna vecka ;-)) Här är länken till brostugan för er som inte hittar Länk _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Jag dyker nog upp både på Måndag (I kväll!) och på torsdag, vi ses. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.