|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag får tacka alla som deltog ikväll för en kanonkväll! :D Riktigt trevligt var det, ser fram emot lite bilder. ///M |
|
|
Trevlig tillställning tycker jag, vädret kunde knappast vara bättre heller! Ser också fram emot lite bilder.. :) /eFx |
|
|
trevligt som fasen och ruggigt snygga kärror dock med betydligt slitnare däck i dag. :-) /K He makes the sign of a Z |
|
|
Tack alla för en trevlig kväll igår. Det var skitkul att få se era pärlor ”live”. Jag kunde inte somna efter adrenalin rushen som jag fick efter vår lilla ”Getaway Stockholm” som följde mötet. Det luktade bränt gummi om däcken och svetslåga om bromsskivorna när vi stannade till på Sveavägen! Riktigt kul! Några saker att konstatera: - Några MC killar fick sig en frågetecken när dem inte kunde köra ifrån Richard och mig precis innan tranebegsbron. - På tal om det….faaaan vad jag måste uppgradera mina bromsar! Det var nära ögat vid Ulvsunda plan… - M Coupe och ESS 2.8 Coupe verkar gå jämnfort. Vi har bevisat varför Coupen kallas för ”The maddest BMW they ever did” - Kul med svarta Z3 Coupe 2.8 som bara dök up på Drottningholmsvägen. Undra om han kände sig sugen att hänga på oss? - Z4 är mycket piggare än jag trodde! Krokodil hängde på oss ett bra tag trotts att dem var två i bilen (tills han växlade fel) - Krokodil hade rätt: även mitt antispinn släpper när man axar som vi gjorde igår. Med mina slitna däck måste det påverka accelerationen väsentligt. - Slutligen: Asken vad tog du vägen? Trodde du skulle hänga på och omdefiniera begreppet ”gateaway stockholm” ;-) Vi måste göra om det snart! Doggeli: maila oss när du kommer till stan så får vi synka det på nåt sätt. _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Doh, ångrar att jag inte stannade när jag hör det där!! :P /eFx |
|
|
Btw, richard, skulle du kunna maila bilderna jag tog till mig? Skulle vilja ha dom i orginalstorlek om möjligt.. :) Har inga bra bilder, därför jag bad att få låna din kamera en sväng.. /eFx |
|
|
Som sagt en trevlig tillställning. Är nu så sugen på att byta till en M-Coupé /Henrik |
|
Cartén |
FAAAAN vad tråkigt att jag var tvungen att åka så tidigt. Skulle gärna velat vara med och gasa. Hoppas att det kommer fler chanser. Tack grabbar för en trevlig tillställning. Richard: har du möjlighet att mejla över bilderna du tog vore jag tacksam. Ha en skön helg. Mvh Cartén |
|
Jag är också lite sugen på bilderna, så maila gärna mig också! Trevlig helg.. /Henrik |
|
|
Maila till mig med! ---- Länk 2003-08-10 Efter regn kommer solsken... |
|
|
Jag har webplats för att lägga upp bilder om någon vill lägga ut dem.. /eFx |
|
|
Synd att jag inte kunde vara med det skulle vara kul att se några bilder. Vi får försöka styra upp en träff senare i sommar så jag också kan vara med. Gissa om jag saknar bilen nu när den är hemma i Svedala, farsan tycker att det är kanon för då kan han hitta på en massa ursäkter bara för att han ska få köra… ---- Länk Motorjournalen är tillbaka i höst! :) |
|
|
Doggeli: :) är det inte han som har en M5:a då? /eFx |
|
|
Jo det stämmer men farsan får inte köra M Coupen så ofta så när han får chansen så tar han den. Ska väl inte säga att jag är något bättre själv. Jag är ganska snabb att ta M5:an när jag ska skjutsa fler än 1 :) ---- Länk Motorjournalen är tillbaka i höst! :) |
|
|
Richard, Jag ställer mig i kö för bilderna jag med ;-) _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Bucket: eh, skaffa en norsk fläkt i stället! _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Tjena grabbar, ursäkta dröjmålet med svar. Jag hade skit kul med er i torsdags. Visst har jag lite bilder att dela med mig av, försöker maila dem i morgon till efx så kanske han kan lägga upp dem för allmän beskådan. Till alla er som inte orkade vänta ut kvällen eller av annan anledning var tvugna att avlägsna er, vi hade lite kul "getaway Stockholm" efter, synd att ingen hade videokamera med sig. (Den svarta Z3 2.8 coupen blev nog förvånad när ett gäng Zor kom farande förbi!, någon som såg om han hakade på?) Till Z3c 4 ever: ska du köra bakom mig igen får du nog uppgradera bromsarna lite, blev lite nervös när du kom ångande vid rödljuset vid Ulvsundaplan, men det löste sig ju! (Kan det vara så att föraren kompencerade bilens bristande bromsar?). Till alla som inte var med, det här måste vi göra igen, hoppas ni hänger på nästa gång. Var en runda på stan i lördags och hittade lite lämpliga vägsträckor till nästa gång :-) /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
z3mpower: Får väl se om det dipper ner en inbjudan i sista sekunden nästa gång oxså:))jag hade ju värkligen ställt mig vid sidan av för att inte störa den etniska bilden som var korrekt innan en herr ask kom:))) |
|
|
z3mpower, jag kommer vara borta under veckan som kommer, så jag kan inte lova att bilderna kommer upp speciellt snabbt.. /eFx |
|
|
Richard: Hur många bilder rör det sig om, och hur stor plats tar de? Jag kan lägga upp dem på mina konton hos Telia. ///M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.