|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag räknar med att komma på torsdag, men väderprognosen verkar ha försämrats, nu säger de plötsligt att det ska bli regnskurar :/ Förresten, det kanske kunde vara lämpligt om var och en från forumet har på sig en liten skylt av något slag där användarnamnet står? Kanske verkar lite löjligt, men då ser man direkt vem som är vem! ///M |
|
|
Tjena!! är tyvärr upptagen på Torsdag från & med 18:00 , möjligen kan man dyka upp efter 19:00 He makes the sign of a Z |
|
|
hehe. på min bil står det faktiskt Z3C som emblem _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
krokodil: better late then never! _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Någon som kan göra en falsk reggplåt? (2st) Skulle vilja ha Z3MPOWER. Vi får väl hoppas att metrologerna har fel som vanligt och att vi får solsken. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
z3mpower: Jag gjorde en sån, förvisso i papper, när jag tog studenten förra året. Gjorde i ordning det som skulle stå på skylten i Photoshop först, sedan sparade jag ner det på diskett och åkte till en tryckerifirma i Spånga som hade möjlighet att skriva ut på A3-ark. Sedan hem igen för att skära till skylten, och därefter var det bara att gå ut och hänga fast den över den vanliga regplåten. ///M |
|
|
Använde min gamla "student-regplåt" som mall och gjorde en ny med texten "Z3MPOWER" här: Länk Skriv ut på tjockt A3, klipp till och montera, det blir kanon, tro mig! (åtminstone tills det börjar regna :) ) ///M |
|
|
Tack Mattias Får se om jag hinner få den färdig till på torsdag. Lägger man på en transparant film så borde den ju hålla för lite regn i alla fall, om annat kan man ju plocka in dem när man kör eller i ösregn. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Leta efter tråd "snäll örebroare" för mer info om falska skylltar. Inte så bra ide tydligen... _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever!: Nä, falska skyltar är inte så bra att ha på när man kör med bilen, men i "show"-sammanhang fungerar det utomordentligt när bilen är parkerad :) Här är förresten skylten jag gjorde till mig själv förra året: Länk ///M |
|
|
OK grabbar ett dygn kvar och vi har i 1880 anmälda hästkrafter fördelade på 7 bilar. Inte illa för så kort varsel. Jag tror att på torsdagar är det Enkelsk Sportbil klub som träffas vid Brostugan: tror ni vi kommer överglänsa dem? I dagsläget är vi: TheMaztr - Z3 Roadster 2.8 Cartén - M Coupe Bucket - Z Coupe 2.8 z3Mpower - M Coupe eFx - M Coupe Krokodil -Z4 Roaster 3.0 (sen ankomst) Z3c 4ever! - ESS Coupe _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Får hoppas att vädret blir bra i morgon, DN snackar något om skurar, men vad vet dem om väder? Engelsk bilklubbs träff! De bilarna måste ju ändå trivas i regn! om de startar! Vi får väl fösa ut dem till grusparkeringen utanför om vi inte kan dela. Ang. falsk skylt så tänte jag pryda bilen med det under morgondagen, får se om jag hinner med att skriva ut någon. Har dragit ihop en massa (några i alla fall) BMW-tidningar om någon vill kika lite (de flesta är köpta pga snygga Z1/Z3/Z4or i dem). Tar även med mig AC, G-power och Hamann katalog för Z3 om någon vill kika lite i dem. De är fjolårets version, om de kommit med nya. Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Huga, måste hinna tvätta tills dess också! z3mpower; Stog du på roslagsgatan igår vid 18-tiden? Svart M Coupé där, "OL" eller "OJ" liknande reg-nummer. Dock med 17" orginalfälgar. Dessutom stog JQ:s bil 500m bort ;) /eFx |
|
Cartén |
eFx: Det var min bil som stod där. Mvh Cartén |
|
Cartén; aah, sedär, jag har nog sett dig någon gång förrut där också isåfall! Min flickvän jobbar extra på Mabi-stationen där, så jag är där ibland. Får hälsa nästa gång om jag ser dig! Och det där med "dock 17"" innebär inte att jag tycker dom är fula, speciellt inte eftersom jag har likadana själv, utan snarare eftersom jag vet att z3mpower inte har orginalfälgar på sin.. :) /eFx |
|
Cartén |
eFx: Om du har en Estorilblå variant åkte jag nog bakom dig på Roslagsgatan för ett par veckor sedan. Såg väldigt bra ut. Vi syns imorgon. // Cartén |
|
Önskar att jag skulle kunna vara med men är tyvärr inte i Sverige för än senare i sommar. Jag hoppas att det kommer att vara några träffar senare i sommar i Aug? Hoppas ni får kanon väder imorgon! // Doggeli ---- Länk 2003-08-10 Efter regn kommer solsken... |
|
| Ha det bra på träffen. Hoppas på bra uppslutning, tyvärr så kan inte jag närvara i Stockholm imorgon torsdag. Lägg gärna ut en rapport efter träffen på denna tråd. | |
|
Tänkte bara uppmana alla med Digitalkamera eller DV.kamera att det kunde ju vara kul om ni tog dem med er i kväll. Om annat så kan det ju vara kul för dem som inte är med i kväll om vi lägger upp lite bilder på oss någonstans. Ska försöka fixa en digitalkamera men den är troligen utlånad till annat jippo. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Nu är bilen nyvaxad och fin! eFx kommer strax förbi med sin bil för att tvätta den, sen bär det av till Brostugan! ///M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.