|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
jag ska genast ut och prova med min ap-22 |
|
|
V40 T4 fick stryk iaf... En AERO oxå..... Länk |
|
|
Provade idag med riktigt tidtagarur. Körde fyra gånger 0-100. Bästa tid 6.45s sämsta tid 6.56s 95 Oktan 20 liter i tanken rak och plan väg. Är ganska nöjd med det resultatet. Bmw är rätt okey!! |
|
|
närmare 6 blankt måste jag nog säga med manuell låda och asc urkopllad har dratt två m3:or själv och nielssen här på forumet har drat en så avgör själva har inte klockat seriöst än men det kommer BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
JAha, då var det klart... mätt lite med min ap-22 ikväll Jag åkte först 2 repor 0-100 utan antispinn i manuella läget. 6,79 och 6,77 blev det. Jag stod på bromsen och låg på med gas så det var precis i dragläge, eller snarare precis innan hjulen släppte. Sen provade jag med antispinn, 6,28!!! blev det. Kunde ha ett mycket högre stallvarv och klara mig från hjulspinn i starten. Det är bara 8 hundradelar sämre än fabriksuppgiften på en 97:a så jag är nöjd som fan. alltså: Manuella läget på din steptronic. antispinn på, full broms, bra med gas och sen bär det av. Bör tillägga att polaren åkte 6,33 med sin 3,0 m3:a. Så vem är nöjd nu då?!! jo det är jag. både jag och han åker med 18" han har 235-40 och jag har 265-35. M3 är en snabbare bil men det var kul att jag vann idag iaf. 540ia -97 fullsmetad med tv/navi och skinn ska det va om man vill åka fort. 1900kilo muskler... (mina inräknat =) |
|
|
det e ju det jag har sagt vid ett par tillfälle nu m3 3.0 e inte så snabba som det utlovas har fått bekräftelse nu tack cannonball BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
Runt 6.0 med manuell låda.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.