|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hela BMW:s nya FULLSPÄCKADE line upp kan få vilken bill tilverkare som helst att tappa andan och vilja flytta till en ny planet! tur e väl att dom andra nu har Låg pris segmentet att ta hand! För annars vore de över! FÖR BMW is coming STRONG! Gillar BMW:s nya formspråk ända in i själen! och all den teknik som nu stoppats in i X3 och den Inteligenta 4WD:n torde ju kunna slå Audi som satan på fingrarna! och vad har då dom att komma med?! Jag vill ha en X3:a nu! Då jag funderar på att flytta ut i skogen snart =) Skulle passa mig som ett smäck.. men jag kommer nog allt troligast att lacka ner den! För plast-look är jag smått alergisk emot! Perfekt Combo = X3 + Z3 / Z4 ______ I väntan på nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
| Tycker hjulen ser rusktigt fjuttiga ut i dom hjulhusen. Fast det är väl meningen att man inte ska kunna undgå att smälla på större och salta extrautrustningslistan.. :=) | |
| Hyundai Santa Fé.... och ger (om än marginellt) mer plast-kitsch för pengarna! | |
|
Börjar "lära mig" den nya BMW-designen. Helt ok bakifrån, tveksamt från sidan (kanske för små hjul). Strålkastarna tar en tid att vänja sig vid. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.