|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Nå, vad tycker nu om X3an? Själv gillar jag designen, men den ser inte så mycket ut som en BMW, mer åt det japanska hållet. X5 är snyggare. | |
|
Ser ut som en fullträff, svårt att säga mer innan man sett den i verkligheten och provkört den. Men det ser klart positivt ut! =) roadZter |
|
| Jag känner ett oerhört sug efter en sådan, precis en sån bil som jag skulle behöva.. Hmm, undrar vad de kommer att kosta som begagnad om 2-3 år. | |
|
Jaaaa, jag vet inte riktigt, har väldigt svårt för det plastiga olackade fram och bak stötfångaren! Mvh Abbe Länk |
|
|
Jag tycker den tappar personlighet precis som många andra nya bimmers. Framifrån ser den trevlig ut men som abbe säger det olackade ser japan ut och baken ser nästan ut som en Mazda eller nåt... Instrumenteringen har också tappat personlighet och ser lika vardaglig ut som en V70 (på bilderna iaf.) Givetvis hade jag inte tackat nej men jag tycker dom borde kunna göra det bättre,.,, www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
sweanders: Jag skulle tippa på att en X3 kostar ca 300.000 kr om 2-3 år (3.0l bensinmotor med en mätarställning runt 4.000 mil). En fabriksny X3 kommer med största säkerhet kosta ca 400.000 kr i standardutförande. Abbe: Köp en och lacka stötfångaren då! ;) pcdoktor: Vaddå Mazda?! Är det något fel på Mazda eller?! ;) roadZter |
|
cdabox |
jag gillar den......riktigt fräsch....sen är jag en sån som gillar typ XC70...så beroende på pris så vet man aldrig....för lite pulver dock för den pengen.... In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Jag tycker att den ser riktigt grym ut, speciellt framifrån! Håller med de ovanstående angående de svarta plastsjoken, vackert är det inte men man får förstå tanken bakom: det är meningen att bilen ska se stryktålig och terränggående ut....ganska löjligt förvisso. Man kan ju hoppas att BMW erbjuder en "sportversion" som är "nedlackad"! Interiören är läcker med ett frågetecken för det på ratten som ser ut som grå plast....kan det vara så illa eller är det en dålig bild? Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Ser väl mest ut som en Hyundai...eller kanske en Kia. Men bara amerikanerna gillar den så går den säkert att sälja... | |
|
Ser lovande ut, men jag måste nog få vänja mig vid all den där plasten... de kunde väl göra något roligare än att dra en helt spikrak plastkant därbak? hmm.... nåja, jag vill ändå ha en! :-D Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Var hittar man bilder på den? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Haglund2306: Länk Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Förlåt mig. Har missat att kolla nyheterna på BMWPower på ett halvår eller så. ;) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Jag är väl lite skeptisk till både X5:an och den är X3:an. Tycker inte att det är BMW på något sätt. Men det är högst personligt. BMW är sportiga landsvägsjärn, gärna i coupéutförande i min lilla värld. Men som sagt subjektivt tyckande. //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
chrille70 |
Jag blev faktiskt lite besviken. Den var verkligen inte snygg, inte på bild i alla fall. Jag är allergisk mot mattsvara stötfångare, det är oförlåtligt att BMW blaffat på sådana på nya X3:an... Det ser ju inte bra ut precis, än om det är superpraktiskt. Det hade varit mycket snyggare om de varit lackerade och försedda med riktiga lister. Varken bakljusen eller "knixen" på bakrutan föll mig på smaken heller... Det enda som kan kallas snygt är väl inredningen. Detta är mitt första intryck av bilderna, hoppas att den är snyggare "IRL". Mvh Chrille |
|
Kan inte någon grafiskt lagd person "photoshoppa" bilden så att X3'an ser nerlackad ut? =) roadZter |
|
ant |
Efter mitt tycke är den väldigt lyckad! Ser ut att vara väldigt pigg på att äta gräs, kankse lite så värre terräng än det också.. Tycker det ser ut att bli en kul liten sak, men säkerligen för dyr för min del.. ========== Min bil:Länk |
|
Ser rätt ok ut, lite mkt plast här o där bara *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Hmm, jag vet att det låter sjukt när jag säger det, men jämfört med nya femman är den snygg. hemskt är det att jämföra med en annan BMW och kalla den ful i samma andetag, men så känner jag. Jag tänker inte börja såga Bangle igen, det har redan gjorts så mycket, jag önskar bara att mannen kunde inse att hans kombinationer mellan mjuka former och knivskarpa hörn passar bättre på och i mindre bilar och låta bli sådant nonsens på resten. |
|
|
DanneZeta, okey då! :-) Jag ska sluta och gnälla! Mvh Abbe Länk |
|
cdabox |
Asså, gör en nerlackning på den om ni stör er så mycket på svart spoilers, det ger ett mycket sportigare uttryck när den är så. Jag tycker att BMW nya design är as läcker, kan inte vänta på nya 3 serien... Och 6 serien ska vi inte tala om....den ger mig våta drömmar =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.