|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Aldric |
Länk Tjnae va ... någon som varit och kollat/provat? |
|
Det är klart den har: han har ju både öppet filter och simons sportsystem! ;-) |
|
tqs |
Hmm... Tror inte han behöver oroa sig för att någon skulle komma på ett sätt att ringa hans mail. |
| Missade det, Ql... | |
|
Nu fick man sig ett gott skratt. "Ring Helst Inte Min Mail" |
|
| Nejdå, vi ska inte ringa, jag lovar.. ;-) | |
Aldric |
Jag har minst 200 kusar i min E30. |
cdabox |
omöjligt att få 170 hk med de där grejerna....iofs han skriver ju inte bhp han kanske menar fhp (fantasy horse power) ?? In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
| Vilken optimist... ;-) | |
|
Öppet filter och sportsystem hjälper inte så mycket förutom ett skönare ljud i bilen,möjligtvis nån enstaka + HK...men långa vägar från 170hk... Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
| Vad är det orginal-hk i sån där bil? snygg bil för övrigt ändå... | |
Aldric |
140 hk original har jag för mig. |
|
Stämmer bra de Aldric! Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
| 30 hästar på öppet filter och sportsystem? haha om det bara vore så lätt o trimma... | |
|
M3 optiken ger ju minst 25hp+ !! :)) /NiFE - Nice life |
|
| Vad innehåller M-optiken då? | |
|
Jackass: hm, hehe.. de va ett skämt! Den ser ut å ha mer HK än va den egentligen har.. sorry om jag va otydlig ;) /NiFE - Nice life |
|
Aldric |
Lazereye, du skulle kanske se över länken till e30-klubben litegrann, det har smugit sig in ett bindestreck i slutet på den som ställer till det en smula. |
AIex |
Sportsystem ger bara sköna ljud och lägre bränsleförbruking enligt affärerna som säljer sportsystem? har då aldrig märkt att den sjönk då jag hade det på min förut me visst sportluft filter ger juh 10 hk ;) Killen som säljer den där 318is skrev nog vad han trodde att det var eftersom köper man ett sportluftfilter så sägs det att det ger 5 till 10 hk och sportsystem ska ge 5 till 15% mer effekt ;) Mvh/Alex |
| Men filter har har ju bara en ljudskillnad. Men i turbomotorer så kan man snacka xtra hk med sportfilter!!! | |
Gustav2 |
Träinlägg ger ca 3-4 hk. Jag byte från läder till trä knopp på växelspaken, sen gick den som bara fan efter det...hmmm :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.