|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tja är det ingen som har bilder på sinna byggen? det finns inte så många här.. det vorre kul att se flera olicka.. Mvh/Axel | |
| Du hittar några i galleriet bla. min 318TIC. | |
|
Länk //Ticco Länk |
|
|
Kolla min länk, där har du några.. //Fredrik Lite BMW Turbo`s: Länk |
|
|
Och här är min: Länk |
|
|
Trevligt med litte kul bilder... Men vad vet jag om saken igentligen? |
|
|
här har du min bil Länk |
|
| Vad har du för bromsar spjuvern? | |
| på bilderna är det borrade och slitzade skivor samt ebc green stuff belägg, | |
| www.moffa.nu (martin/318 turbo) | |
|
Här e min bil!! Min bil!! Länk |
|
|
www.laddtryck.com Kommer bilder när min är klar! |
|
| Ticco: Hur går det för dig med din nya motor? Har du kört något ännu? | |
|
Fick hem spolarna i går, när jag har fått dit dom så är den i princip startklar. Måste bara ha tag på Limmet så jag vet hur jag ska koppla spolarna + lite annat. //Ticco Länk |
|
|
stensth: Så det blev en BiTurbo till slut :) //Ticco Länk |
|
|
Oki, premiär då i GBG eller? Jo, jag saknade min gamla så mycket så jag vart tvungen att köpa mig en dylik Alpina! Saknade min gamla 325 Turbo också så det blev en ny BMW med Turbo! Aldrig fel!=) |
|
|
Jäkligt trevlig bil ! Kanske, mappning + skulle varit bra å kört in den lite :) Sedan så återstår ju å se om allt fungerar som det ska. Lite rädd för att jag kommer att råka ut för skenande laddtryck. //Ticco Länk |
|
|
Limmet: är det en kärcher front du har? E46 M3 stil? BMW 325 IMSA/CSL under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
. det e de rieger E46 m3 look Min bil!! Länk |
|
| Oki... Ja, om du inte kör så lär du väl komma ändå antar jag. Hoppas du får ihop maskien tills dess. | |
|
Självklart kommer jag till Säve, med eller utan bil återstår att se :-/ //Ticco Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.