|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Woodman |
Denta: Kolla om den skyddande transparenta gummitapen sitter monterad vid sköldarnas samtliga ytterkanter. (på insidan) Den brukar ej förekomma vid eftermonteringar...avsaknaden av denna skyddstape gör så att skölden då sakta äter sig igenom lacken på karossen p.g.a vibrationer. Skyddstapen finns att köpa på BMW som reservdel...(Svindyr) |
| Observera att dett inte finns någon BMW modell som heter 325iM, följdaktligen så finns det inget regbevis som det står 325iM i. För mer info läs gärna: Länk | |
Woodman |
TP: Jag har sett regbevis med beteckningen 325iM- 535iM,mm. Så då bör det nog trots allt finnas en modell som heter iM. |
|
Ska kolla det där med gulmarkering,jag återkommer. Länk Länk |
|
|
Woodman: M535 finns, men inte 325iM. Sist diskussionen var uppe så skrev jag upp alla regnummer på s.k. 325iM i galleriet och BMWbörsen och slog dem i bilregistert (direkt uppkopplad på jobbet) inte en enda stod det 325iM på i papperna. Det är "bara" ett utrustningspaket ingen seperat bilmodell. Känner du till någon som har det i pappern så får du gärna maila över ett regnummer. /T.P. Länk |
|
|
Tänkte bara fråga om det ingår sportbaksäte i m-paketet också? Alltså säte där man bara kan sitta två personer. Har för mig m3an har sånt baksäte nämligen. Anledningen till att jag frågar är att jag har en sådan inredning i min e21a så det vore kul att veta om den kommer från en m3a. Mvh Johan |
|
|
"325 iM" är bara ett påfund av BMW-ägare som älskar M i titeln på sina bilar. BMW har aldrig officiellt kallat någon E30 för "iM". BMW har alltid varit restrektiva med M:t. Det som hos 325-ägare kallas "325 iM" är egentligen bara ett motorsportpaket bestående av sportstolar, spoilerpaket, sportfjädring, shadowline mm. I registreringsbeviset står det 325 i, alternativt 325iK. "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
|
bjoerck!!! Om inte bmw har en modell som heter 325 iM så funderar jag lite på varför dom monterade ett märke bak på sina bilar som det står iM på!!! Ungefär lika troligt som att nån skulle neka till att golf har nåt som heter tex GTI!! |
|
|
Jag är bara glad att min bil är i så bra skick som den är! Oavsett om jag får eller inte får kalla den 325iM. Strunt sak samma tycker jag. Ingen burnout ingen mys, mycket burnout mycket mys! =) |
|
|
Blyfri: BMW monterade inte på några 325iM emblem. /T.P. Länk |
|
|
använd sök funktionen den här frågan har diskuterats tidigare!! Too much is right KKR |
|
|
T.P. -----> Nä jag vet...Tror inte jag var riktigt nykter när jag skrev det där... Är ju bara ett M märke dom klistrar dit. Men det var ju nära ;-Þ ---------------------------------------------------------- Tycker hela den här frågan om im eller inte är lite tröttsam. Finns lite lustiga argument här just nu. Tex den om regestreringsbevisen. Min förra bil var en Golf GTI G60 Men i regbeviset står det bara Golg GTI. Så är det på flera Golf G60. Så det argumentet tycker jag går bort helt. För att avsluta mina åsikter så vil jag bara säga att på min solgardin står det 325 iM... Känns bara lustigt att dom skrivit så när det tydligen inte finns några iM. Kort kan jag skaffa fram om ingen tror mig.... Blyfri The Legend |
|
|
Vad är detta och bråka om igenntligen ? Va fan det är gammla bilar vissa saker har satts på och andra tagis bort. Blyfri: jag vet att det står så din din gardin för det har jag sätt. Fast den var väl inte inte inbygg i hatthyllan som min ? Mvh Teres |
|
|
Teres -----> Tjenare du...Allt bra? Håller med dig jag... Vad spelar det för roll igentligen. Huvudsaken man själv är nöjd.... Ska kolla upp det.... Har inte tänkt på det.... Blyfri The Legend |
|
|
Blyfri: Jorå allt är bara bra. själv då? Jag är nöjd med min fast jag inte har hela M-paketet. Fast jag har ju en lastbils ratt i min enligt dig så de kan man leva länge på hehe ..Blir det bmwträffen på rörberg då den 28.e juni för din del då? / Mvh Teres |
|
|
Teres -----> Jo bara bra här med.... Skön ratt det där juh... Fast det inte är nån "M" ratt *GARVAR* Hörru du det tror jag nog.... Finns det nå info om den träffen nånstans.... Typ nån hemsida. Men jag tror det blir att jag åker dit iaf. Blyfri The Legend |
|
|
Den här diskussionen gör mej lite förvirrad. Vad gäller för min bil då? Den är ju långt ifrån en orginal 325:a. Den har bl.a. : M-kjolarna Den är sänkt (ca 50 mm) Diff. bromsad bakaxel Uppgraderade bromsar fram Har även M-speglar, 17" BMW-orginal fälgar m.m. =) Den ser jävligt het ut så det skulle ju kännas bra att få kalla den för 325iM. =) Efter denna diskussion börjar jag nästa tro att jag lika gärna kan kalla den för det?? Stämmer det? Jag menar om det ändå inte var en modell från BMW... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.