AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.679

Gran Turismo 3

Sida 1 av 2
gu
394
gurr
M5 -95
hej! är det nån som har klarat 100% av spelet? lyckas bara få till 99.0%. måste man greja guld på alla licenserna, eller vadå?
Tror man måste ha minst silver på licenserna.

Det e ju svårt tycker jag, hur länge har du spelat?
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Tja det låter ju VÄLDIGT logiskt att man måste ha guld på alla licenser för att ha klarat 100%!?
Kul spel för övrigt...

Hoppas på mindre RISKOK och mer Deutsches Vollblut i fyran :-)

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
nån som spelar project gotham racing eller? man sitter med hjälm. ratten med fel sida, inte så snyggt att köra en z3 med en gul hjälm direkt:(

Mvh Mohsen
Mohsen: project gothamn racing (om det är det som jag tänker på) är för jävla roligt, speciellt ur driftingsynpunkt :) går att få fina ställ där, speciellt med ratt....

BMW, Bayerische Motoren Werke
Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
Ja, jag har också ratt men är det servo styrning? det styr ju ordenligt bara man rör den känns det som... har du koden så masn få alla bilar? Jag har:)

Mvh Mohsen
gu
394
gurr
M5 -95
nofx16.. jo, logiskt värre. det är bara det att allt är grejat förutom 7-8 guld och antal klarade procent visas i hela och tiondels procent. alltså, hos mig står det 99.0 % klarat och det har det gjort nu en längre tid. jag har börjat beta av alla gulden men procenten rör sig inte när man grejar dem. man vinner ju iof en bil för varje licens man grejar alla guld på. då är det 2 bilar kvar att vinna hem till garaget. det är antagligen där de resterande procenten finns att hämta. tänkte bara höra om det var nån som visste helt säkert..

Tarzan_the_man.. hur länge? mja, lite till och från sen spelet kom ut i affärerna.
Project gothamn racing är nice, hade det förut men sålde det. 2an kommer väl snart tror jag. Vilka andra spel kan man köra bmw på? Förutom Need for speed där man kan köra BmwM5.

Mvh/Soki

gu
394
gurr
M5 -95
hallå! nu är det guld på alla licenserna + alla banor osv.. MEN, det står fortfarande 99,0%! finns det gömda banor, cuper? hittar ingenting. ingen tv-spelsnörd som vet? :)
gu
144
gustaf
120i M-Sport 2007-08
Har du kört timetrailsen i Arcade mode?
cdabox
Gotham racing har för j-vla skön känsla, sen att GT3 är det helt klart bästa racing spelet i konsol väg....

Jag har kikat på GT4 måste jag skryta med =)

In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Hej!

Ett spel som med lite jobb kan bli riktigt bra är Live for Speed.
Med rättigheter att använda riktiga bilmärken, skador vid krock och få bort de värsta buggarna så hade det varit riktigt häftigt. Skön körkänsla. Men tror inget spel någonsin kommer att hålla samma klass som Gran Turismo-serien.

Länk <-- Kan laddas ner här.

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
Länk
cdabox
vad jag tycker är trist i GT3 är avsaknaden av fler BMW modeller....däremot kommer det komma fler i GT4, och kanske även Diablo och McLaren F1 GTR

gu
394
gurr
M5 -95
gustaf.. tack! det var där jag hade missat. complex string var inte avklarad, men nu är den det :) 100% achived! mao har man suttit o nött tummarna skinflådda på licenserna helt i onödan. eller ja i onödan o i onödan, det ser ju bättre ut i protokollet :)

nu väntar vi på 4:an
Varför är ej Ferrari med eller Lamborghini?
Hade vart fett!

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!
cdabox
De kanske kommer oxo, men de vill inte ha för mkt såna bilar...lite konstigt då Pikes Peak får typ 1800 hk eller vad det nu är när man trimmar den

Att inte tillverkare som Porsche, Ferrari, Lamborghini mfl är med beror troligtvis på att EA lagt beslag på rättigheterna då de har med bilarna i sina NFS spel.
cdabox
Porsche är ju med i GT3 !?

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Instämmer med Magnus18. Körkänslan i Live For Speed är klart i Gran Turismo- klass, om inte bättre. :) Med riktiga bilar och kanske ett något större utvecklingsteam (nu är de väl 3 pers som sitter och kodar på fritiden) kan det bli GRYMT!

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
cda box:

Porsche är inte med, däremot Ruf. Man kan väl jämföra Ruf med Alpina, en liten förädlingsfirma.
Espen
Är det någon som har testat GT4?! Isf, hur var det? Fan jag tycker det dröjer evigheter innan det kommer... :(

-Eppe-
Born2XLR8
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.