|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| En bmw träff i umeå vore kul . synd att jag missade ( träffen ) när det var traktorpulling .. . PS jag var till luleå DS | |
|
bilderna som togs på BMW-träffen i Umeå den 12/6...skulle nån kunna skicka dom till mig? jag körde den vita BMW:n där... puchdakota76@hotmail.com skicka dom dit.... MVH Tobias....från Gräsmyr |
|
|
BMW 318i power! Jag skickar dem i helgen när jag kommer hem. Det var jag som tog korten... Men då jag har de korten i min dator hemma så kan jag inte skicka dem ännu. Rensa lite först för säkerhets skull då kontona på hotmail inte brukar vara så stora... Eller har du icq, så går det lättare att skicka via där? Mvh Tobias |
|
|
jo..jag har icq: 124245307 adda mig där då du har tid. MVH Tobias...från Gräsmyr |
|
|
Ursäkta men jag har inte hunnit att vara ute på nätet nu i helgen... Men jag skickar några kort till din mail i alla fall... Vill du ha mer så får du höra av dig... Skickar inte några från Tracktorpullingen... Mvh Tobias |
|
| Det funkade inte att skicka mail till dig med kort som bifogade filer... Du hade inget utrymme kvar... Får skicka dem i helgen i stället om du är ute på icq när jag är det... Jag kommer antagligen bara att vara ute kanske 30 min sammanlagt hela helgen... Mycket resande som vanligt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.