|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
För de som är intresserade så kommer det att anordnas en liten träff för de som är intresserade den 12/6. Det kommer inte att vara någon tävling med priser som det har pratats om tidigare utan endast en liten träff. Det kan eventuellt bli aktuellt om vi märker att det finns intresse för någon mer träff. Schemat följer som nedan: Samling den 12/6 kl 18 vid kajen under E4-bron. Sedan gemensam färd för de som vill till Tractorpullingen som arrangeras kl 19 vid grusgropen vid UmeåTravet. Efter detta lite cruising samt intag av mat vid Max vid E4:an. För de som är intresserade och vill vara med så får ni gärna maila mig om ni kommer(det är inget tvång), så vi vet på ett ungefär hur många som kan tänkas komma på denna lilla händelse. De som har frågor angående träffen, kan antingen maila eller ringa till mig. Dock så är jag endast anträffbar per telefon efter kl 19 på vardagar pga mitt jobb. Min mail är; tobias.sterner@telia.com Mitt tfnnr; 070-3509596 Varmt välkommna. | |
|
Möjlighet för fotografering av bil finnes på plats. |
|
| Litet uppvärmning av bakdäcken inför Norrträffen... ;-) | |
|
Kanske dyker upp med min mullrande bruksvagn ;) Mvh Janne. |
|
|
Låter jäkligt kul, synd bara att jag inte har bilen färdig tills dess! Annars hade jag kommit som ett skott... (lackering&montering kvar) Bra initiativ, hoppas det blir lyckat-kommer nästa träff/ Macke |
|
|
Låter som en mycke bra ide det här med en träff .. .. *satan bara *.. att det va dan efter min student.. *ler*.. lär väll va bakis & trött... Men men vhat the f*u.... SKulle tro att jag glider förbi där nere på kajen iaf jag ... Det låter osm att det kan bli trevligt.. *hade tänkt dra ut på traktor pullingen iaf jag så det passar jhu bra.. !! Stensth ... Skulle du inte kunna lägga in ett inlägg snart ... så man vet hur många som kommer .... ja menar ... har du fått in några anmälningar..??.... Jag ska snacka med ett par kompisar & säga att dom ska komma iaf ... Hare bra everyone-... //StevÄ --_-Eat my dust-_-- |
|
| Jag har inte fått några anmälningar ännu!=( Förutom de som har skrivit här på forumet! | |
|
suck.. jaja .. jag ska snacka med ett par killar med bil idag iaf ... !! Hoppas det kommer in några annmälningar nu då.. :/.. !! //Elvis... --_-Eat my dust-_-- |
|
|
Som sagt, anmälan var ju inte nödvändig för denna träff. Vi får hoppas att det kommer lite folk med bilar i alla fall! Jag kommer i alla fall med kameran i högsta hugg för de som vill få sin bil fotad! |
|
| Vi hoppas på bra väder. | |
|
får se om jag kommer, är troligen bakis dagen efter studenten, kanske inte, vem vet?, vädret skulle bli hyfsat, 19grader celsius och stackmoln Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Inte kan man vara bakis kl 18 dagen efter? Nåja, väl mött alla som kommer på torsdag i alla fall. Mvh Tobias |
|
|
Vi förnyar tråden lite då den kommer lite högre upp. Som det ser ut nu så verkar det bli bra väder på torsdag kväll! |
|
|
Okej,blir vi åtta då(8) :)) Mvh Janne. |
|
| Senaste väderrapporten tyder på molningt och cirka 17+ | |
|
Hur är vädret inne i Umeå? Själv är jag i Holmsund och jobbar nu och där regnar det, hoppas att det blir uppehåll inför kvällen i alla fall. Väl mött allesammans sedan i alla fall. Mvh Tobias |
|
|
Uppehåll nu.... Mvh Janne. |
|
|
ingen bakfylla här inte (förväntar mig alltid det värsta, då slipper man bli missnöjd sen) men nu har jag ställts inför ett annat problem och det är att min far har tagit min bil till jobbet, har dock tipsat bin äldre bror om denna lilla träff (svart bmw-tåååring e34 med tonade rutor runtom + 17" fälg och ett underbart ljud från en chippad M50B25 motor) Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Va bra att det är uppehåll, det har det blivit här ute med. Ta gärna med honom också, vilken BMW man än har så går det bra att komma förbi. Mvh Tobias |
|
|
han bor i stan, jag bor i tavelsjö, 3 mil för mig till stan :( vill ogärna komma i en merca (ursäkta svordsomen) Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Bara att åka till han och säga att du lånar hans bil eller så tar du med honom med. Jag själv kommer att komma i en icke BMW då mina två är hemma där jag bor. Jobbar bara här uppe tillfälligt. Dock så kommer jag i en Tysktillverkad bil. Mvh Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.