|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Ett litet trevligt gäng blev vi trots allt! De som vill ha kort från träffen kan maila mig sina adresser så återkommer jag med kort så fort som möjligt, dvs när jag kommit hem och kan lägga in dem i datorn vilket blir fredag natt, lördag morgon någon gång. Jag hörde en fågel viska att du Janne var särskilt intresserad av ett kort på din bil! *ler* Mvh Tobias |
|
|
He,he....Bromsarna mår som sagt "jättebra" med lite extra kylning ;) Ok.. jag ger mig,ny framskärm(minst) :) är på G... Kul att träffen blev av,kunde ju bara vara en stund men det är alltid kul med lite BMW snack :)) Mvh Janne. |
|
| Jomenhuvva, va sköj vi hadd ä!!! Mycket "pulling" blev det ;-) Vi kör väl en repris senare i sommar och går ut med det litet tidigare samt hittar på litet mer program, OK? Fast nu ä hä Norrträff´n i Lule som gäll... | |
| Inte allt för sent bara, jag vill va med igen... Fårse om man kanske kan fixa upp någon bil då! | |
|
Hoppas Ni hade trevligt på träffen. Jag vill också informera om att det finns en BMW Club Schweden. För några år sedan arrangerade vi träffar i Umeå och Robertsfors (första Norrträffen). Är det inte dags att gå med i BMW CS och bilda en Umeå-sektion som komplement till BMW CS Nord. Det finns faktiskt mycket att vinna på detta, inte minst tillgång till en fantatstisk klubborganisation med allt vad det innebär. Vill Ni ha tips så kontakta mig. Bosse Jonsson f.d. ordf. i BMW CS och gammal Umebo. Bosse J. 327-41 2800 CSA-69 735 iA -92 325iX-92 (hittills enda 3-serien) 525 -92 528-98 |
|
|
Vi kan väl snacka mer i Luleå imorgon om detta med en Ume-sektion - tanken har föresvävat mig från tid till tid... Vi ses!!! M.v.h. Micco Fangio |
|
|
Bra idé. Tala med Thomas Andersson. Det ryktas också att nye ordf. skall åka från Österrike till Luleå......... Tyvärr kommer jag inte till Luleå i morgon eftersom jag måste åka till Dubai på söndag morgon. 40-45 C+. Tyck synd om mig! Ha det så bra i Luleå. Fullast gas vinner.......... Bosse J. Bosse J. 327-41 2800 CSA-69 735 iA -92 325iX-92 (hittills enda 3-serien) 525 -92 528-98 |
|
|
För de som vill så finns nu kort att skicka till vardera från träffen som jag tog. Även från "pulling" för de som är intresserade. Dock så kan jag endast skicka dem nu i helgen fram till söndag lunch innan jag beger mig upp till staden upp i norr! Janne, ska jag göra en digital förstoring på det kort jag visade dig och skicka till dig eller klarar du dig utan det kortet?=) Mvh Tobias |
|
|
Hur gick det med däcken Mikko, det försvann väl nån milli? Undrar hur det gick för 0-100 snuten hängde på honom på E4:an efter träffen. Hoppas också på en träff senare i sommar med förhoppningsvis större deltagande. Är också nyfiken på det här med Umeå-sektion. Ha de gött på norrträffen kommer nästa gång! |
|
|
stensth>>>Vad är det de säger...Fotoshoppa skiten isf ;))) Behåll den till någon som vill se var en M535:a rostar först...I utbildningssyfte s.a.s. :))) Jag klarar mig väldigt bra utan :) Tack ändå...Hrmpf.. Mvh Janne. |
|
|
Janne T: Jag kan tyvärr inte använda Photoshop så det får bli den bistra hårda sanningen tyvärr!=) Jag har lagt upp den som bakgrundsbild nu i min dator!=) Näe , jag bara skämta med dig. Mvh Tobias |
|
|
Hejsan igen, det blev kanske lite otydligt i mitt inlägg tidigare betr. sektionsarbete. Fökjande gäller: Man kontaktar klubbmästaren, Tomas Hall för ett resonemang i ärendet. Då blir allt formellt riktigt och så måste det ju vara. Ryktet att Stig-Björn Rudolph gästar Norrträffen är nu bekräftat Fortfarande kan dock Thomas Andersson och de andra i styrelsen för Sektion Nord samt undert. ge en hel del tips om vad och hur och vi delar gärna med oss av erfarenheterna. Det kan ju initialt vara enklare att prata med dom som man känner personligen, tänkte jag. Lycka till Bosse J. Bosse J. 327-41 2800 CSA-69 735 iA -92 325iX-92 (hittills enda 3-serien) 525 -92 528-98 |
|
|
525kingen: han körde väl fortare än angiven hastighet?!, vem vet, snart kanske det kommer en ny tråd från 0-100 i stil med detta: j***a s*****r, har dom inget annat för sig??? inte så lätt för mig att veta som inte var där utan jag gör bara ett litet antagande! Member of "dimljusmaffian"!!! |
|
| 0-100 kanske kan svara på om det hände nåt, tur att de inte såg Mikkos burnout vid trafikljuset utanför draggen. | |
|
jasså, hehehe, blev det mycket gummirök lr? undrar om tobias fick med styrkedemonstrationen på bild? Member of "dimljusmaffian"!!! |
|
|
stensth: försök fixa upp alpinan, skulle va sköj å få åka med i den! Member of "dimljusmaffian"!!! |
|
|
Jag hann inte med att ta kort när det blev lite burnis från Mikko, känns att man varit ute och druckit nu! Ja vi får se vad som händer med mina bilar! |
|
|
*ler*.. okay .. det gick bara bra med det att Polisen följde efter mig. =).. !! Såg dom inte förns lite för sent bara... Va så jäkla trötter den dan &så.. skulle jhu baar skynda mig hem & sova vet ja.. Jaja.. ibland har man otur... menmen ,,, det gick jhu bra iaf... Men det va mycket onödigt iaf att det hände.!! Men jag va as trött & ville hem fort..!! !! Mycke trevligt hade jag då iaf uppe på Norrträffen igår... !! Många fina bilar .. mycke trevligt folk... .& ändå bra väder ... Det kunde jhu lika gärna regnat ... men men som tur va sken regnet med sin frånvaro .. eller va det solen som sken en stund , ja ja .. hur som helst... mycke trevligt var det iaf ..!! Ser framimot att få veta vad det sagts angående "sektion" Umeå iaf .... !!.. .. *ler*.. på nästa ume träff ska jag försöka komma med ren & vaxad bil & inte så skitig som den va sist... Hörs.... wrrroooomm.... // Stefan --_-Eat my dust-_-- |
|
|
För de som eftersökte bilder av mig så skulle jag skickat dem igår (söndag) innan jag åkte iväg hemifrån från Falköping men det åskade så in i bomben så jag var tvungen att stänga ned datorn. Mor och far fick sin video utslagen, de hann inte drar ur antennkabeln och de bor bara några kvarter från mig! Men oroa er inte, bilderna kommer att komma... MVh Tobias |
|
|
Roger That ... =)... --_-Eat my dust-_-- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.