|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
wendtan: Bilen säljes pga att vi skall ha barn i höst. Bilen har varit krockad vänsterbak.Bilen nybes &bildiagnos idag hos svenskbilprovning Bes var utan anmärkning men diagnos = fattas skyddskåpa under motor saknas " den lilla i plast" Vänsterbakruta går ej att öppna pga list sitter över rutan felmonterad efter krock. Det jag hakar upp mig på lite är vem har krocklagat bilen? Om det är ordentligt gjort ska det gå att öppna bakrutan enligt mig? Är bilen krockad i tyskland och dåligt lagad här? Eller har personen som äger bilen idag krockat? Lite sådana småfrågor. Kanske går den för 225.000 och då har man ändå några tusen på sig att fixa i ordning det som behövs. Jag är också ganska sugen att kolla så säg till om du ska upp wendtan. |
|
| Jag vill minnas att jag fick beskedet att skadan är åtgärdad i Tyskland... | |
|
Acey: eftersom du håller till i götet måste det vara lite enklare för dig att titta på bilen än för mig som måste köra 26 mil enkel resa. Jag ska dock tänka på saken. Om bilen är ramsned pga krocken så spelar de ingen roll om man får bilen för 210 för att rikta upp den blir dyrt när försäkringsbolaget inte är med i spelet. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Japp jag ska se om/när jag har tid. Det är inte direkt långt härifrån. Man undrar ju varför det fattas lite delar på bilen och varför den är dåligt reparerad. Ska höra lite mer med säljaren. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.