|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Fjelliz |
En Lambo Countach gör 114 blås i ettans växel. Min Mazda 323 DX gör 115 blås i tvån enligt mätaren... o då kan jag lova att den varvar utav bara helvette! :) Bilen e helt original (pappas), men den e ändå ganska underhållande att köra! :) I got a niiiiid 4 spiiiiid :) |
|
B7an gör ganska precis 100 med den utväxlingen jag har på den. jimpa |
|
Perkka |
zeg: Panteran är nanting frän bil! Såg en till salu på Blocket för ett tag sen, runt 300lappar =/ Grym bil... Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
| cdabox: de gör min med hehe | |
cdabox |
hehe ok =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Min gör 70på ettan 120på tvåan ca 165på trean Dra ut dom på hela REGISTRET BARA |
|
|
Ursäkta... Jag bara måste! Faderns eminenta Alfa 155 gör 75 på ettan, 140 på tvåan och 175 på trean. Detta är bara en 2 liters maskin så jag tycker den tuffar på fin fint! Ursäkta en Alfisti i "fiendeland"! |
|
| Panteran är grym... minns dom första åkturerna när man var liten och trycktes mot sätet när han drog på, såg knapt ut men ändå, rlig känsla =) synd bara att han "gett upp den". Han använder eller underhåller den inte längre. Står bara i hans garage och väntar på att bli använd =) Är grymt fint skick på den men behöver nya bromsar och förmodligen an genomgång av motorn för att den ståt ett antal år nu. Får se till att köpa den, eller kanske ärva om man har tur =) sen ska det nog bli fart på den. Usch... nu blev jag ju sugen... | |
| Kanske borde skrivit "Perkka:" längst upp på inlägget å | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.