|
Sida 8 av 8
|
|
|---|---|
|
Porsche 996 4s som året runt bil Vipper som sommar bil BMW 545 som vanlig bil " Varför bara ha 1 st, när man kan ha 2 st" Macc |
|
|
E85 3,0i "Allt går lättare bara man vill. Det svåra är att vilja." |
|
| Cadillac sixteen när den kommer, om den kommer. | |
Kenneth Lundgren |
Bentely Continental GT Är väl den ultimata bilen för dagen, vinterduglig, tillräckligt stark för att köra ifrån det mesta, otroligt snygg coupe, gjord för fyra, elegant inredning, "rimligt" pris. Allt annat blir bara ytterligheter åt ena eller andra hållet. Fast ska vi hålla oss på jorden så har jag redan min drömbil, en Rover 75 Brittish racing Gren, Cream leather, all utrustning, en otroligt elegant/behaglig bil, men det bästa är att kvinnorna gillar den skarpt, är väl lite trötta på dom thestosteronladdade BMW,na HE HE! |
|
Nya 530dT!!! |
|
|
Bmw: 645Ci M3 csl X5 4.6is Övriga: Carrera gt (självklar) Mclaren F1 Ferrari F50 |
|
|
Imolaröd 530i Touring vore inte så knasigt: Länk E60 530i eller 545i vore ju inte så tokigt heller förstås. En McLaren eller två skulle gärna kunnat pryda uppfarten också |
|
|
Busbil: McLaren F1 Sommarbil: M3 cab Bruksbil: 530 e60 det är väl innehållet i mitt drömgarage för tillfället :) |
|
| Maserati Quattroporte...mums | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.